×

فرماندار سیاهکل: سد دیلمان زیرساخت رونق کشاورزی شهرستان سیاهکل است

  • کد نوشته: 12649
  • ۱۳۹۵-۱۲-۱۵
  • 142 بازدید
  • ۰
  • فرماندار سیاهکل اقتصاد شهرستان سیاهکل را بر پایه کشاورزی دانست و خاطرنشان کرد:رونق کشاورزی نیاز به زیر ساخت های مهمی مانند سد سازی دارد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» رضا اسلامی احداث سد گولک دیلمان را یکی از مهمترین پروژه های شهرستان سیاهکل دانست و اظهار کرد: این سد در ضلع جنوبی دیلمان […]

    فرماندار سیاهکل:  سد دیلمان زیرساخت رونق کشاورزی شهرستان سیاهکل است
  • فرماندار سیاهکل اقتصاد شهرستان سیاهکل را بر پایه کشاورزی دانست و خاطرنشان کرد:رونق کشاورزی نیاز به زیر ساخت های مهمی مانند سد سازی دارد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» رضا اسلامی احداث سد گولک دیلمان را یکی از مهمترین پروژه های شهرستان سیاهکل دانست و اظهار کرد: این سد در ضلع جنوبی دیلمان واقع شده است و از جهت تامین آب دارای اهمتی فراوان است.

    فرماندار سیاهکل با بیان اینکه برآورد اعتبارات این پروژه در حال کارشناسی است،افزود: هزینه کل پروژه در دست برآورد قرار دارد و با جدیت پیگیر احداث این سد در شهرستان سیاهکل هستیم.

    وی از تعیین حامی مالی اجرای پروژه سد گولک خبر داد و تصریح کرد: پروژه مذکور از جنس ماده ۲۱۵ سند بالادستی است، یعنی تا زمانی که این سند بالا دستی انجام نشود تحقق بودجه لازم برای اجرای پروژه سد گولک در دیلمان شهرستان سیاهکل صورت نخواهد گرفت.

    این مقام مسئول اقتصاد شهرستان سیاهکل را بر پایه کشاورزی دانست و خاطرنشان کرد:رونق کشاورزی در شهرستان هایی مانند سیاهکل با حجم بالای اراضی کشاورزی نیاز به زیر ساخت های مهمی مانند سد سازی دارد لذا به دنبال ایجاد زیر ساخت ها به شکل مطلوب در این شهرستان هستیم.
    منبع:ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=12649

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *