×

فرماندار سیاهکل مطرح کرد: بانوان نه تنها در خانه بلکه باید در قبال نظام هم مسئولیت به خرج دهند

  • کد نوشته: 13566
  • ۱۳۹۵-۱۲-۲۶
  • 53 بازدید
  • ۰
  • فرماندار سیاهکل گفت: بانوان باید همانطور که در خانه، مادران مسئولی هستند ، در قبال نظام هم مسئولیت به خرج دهند و با تحقیق و بررسی بیشتر ، بهترین اشخاص را در شورا و حتی ریاست جمهوری انتخاب کنند. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» اسلامی فرماندار سیاهکل در همایش بانوان این شهرستان که […]

    فرماندار سیاهکل مطرح کرد: بانوان نه تنها در خانه بلکه باید در قبال نظام هم مسئولیت به خرج دهند
  • فرماندار سیاهکل گفت: بانوان باید همانطور که در خانه، مادران مسئولی هستند ، در قبال نظام هم مسئولیت به خرج دهند و با تحقیق و بررسی بیشتر ، بهترین اشخاص را در شورا و حتی ریاست جمهوری انتخاب کنند.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» اسلامی فرماندار سیاهکل در همایش بانوان این شهرستان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ولادت با سعادت بانوی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) و فرا رسیدن ” روز زن ” گفت: امیدواریم با هوشیاری و ذکاوتی که در بانوان عزیزمان وجود دارد شاهد حضور حداکثری اقشار مختلف بانوان در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری باشیم.

    فرماندار سیاهکل گفت: بانوان باید همانطور که در خانه، مادران مسئولی هستند ، در قبال نظام هم مسئولیت به خرج دهند و با تحقیق و بررسی بیشتر ، بهترین اشخاص را در شورا و حتی ریاست جمهوری انتخاب کنند.

    وی ادامه داد: باید خوب تحقیق و بررسی کنیم تا وظیفه ای که برعهده ما گذاشته شده را به نحو احسن انجام دهیم ،چرا که افرادی بودند برای حفظ ناموس و مملکت رفتند و در این راه شهید شدند و این امنیت، چه امنیت داخلی و خارجی را برای ما فراهم کردند تا ما در سایه آن زندگی کنیم و اکنون وظیفه ماست که با تصمیم درست از این نظام صیانت کنیم.

    اسلامی با اشاره به این نکته که رتبه تحصیلات بانوان بالاتر از مردان است گفت: این موضوع در یک منطقه ی بحران زده ی خاورمیانه بی نظیر و مثال زدنی است و یک زن با تحصیلات بالا نباید خانه نشین باشد بلکه باید از پتانسیل تحصیلی خود به نحو احسن استفاده کند.

    وی اذعان داشت: ایجاد اشتغال برای دولت هزینه آور است اما دولت تمام سعی خود را می کند تا مسئله ی اشتغال جوانان به ویژه بانوان عزیز را مرتفع کند و در این زمینه گام های بزرگی برداشته شده است .

    فرماندار سیاهکل با توجه به در پیش بودن اتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری گفت: بانوان ورود مناسب و موثر در مسئله ی انتخابات داشته باشند . ما هیچ وقت نمی گوییم به چه کسی رای بدهید بلکه می گوییم که با تحقیق و بررسی رای بدهید چراکه حیثیت و آبروی نظام ما به همین مسئله بستگی دارد، در بحث انتخابات احزاب مختلفی وجود دارند هرکدام برای خود سناریو ای دارند و براساس قانون تشکیل شده اند و باید به آنها احترام بگذاریم و از میان آنها درست انتخاب کنیم.

    وی در پایان گفت: جا دارد از زحمات ارزشمند نیروهای امنیتی و انتظامی که بی وقفه در تأمین امنیت این مملکت تلاش می کنند تقدیر و تشکر نمایم.
    منبع:ایلنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=13566

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *