×

فرماندار شهرستان رودسر: انتخاباتی خیره‌کننده در پیش رو داریم

  • کد نوشته: 13008
  • ۱۳۹۵-۱۲-۱۹
  • 120 بازدید
  • ۰
  • فرماندار شهرستان رودسرگفت:شاهدانتخاباتی پرشور،کم‌نظیر و خیره‌کننده خواهیم بود. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان رودسر،امیر جانبازی در نشست جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو با اشاره به اینکه دو انتخابات مهم در پیش رو داریم،گفت: مقدمات برگزاری انتخابات در شهرستان فراهم شده است و […]

    فرماندار شهرستان رودسر:  انتخاباتی خیره‌کننده در پیش رو داریم
  • فرماندار شهرستان رودسرگفت:شاهدانتخاباتی پرشور،کم‌نظیر و خیره‌کننده خواهیم بود.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان رودسر،امیر جانبازی در نشست جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو با اشاره به اینکه دو انتخابات مهم در پیش رو داریم،گفت: مقدمات برگزاری انتخابات در شهرستان فراهم شده است و اعتقاد داریم با مشارکت و حضور حداکثری مردم شاهد انتخاباتی پرشور،کم‌نظیر و خیره‌کننده خواهیم بود.

    وی مشارکت مستقیم مردم در تعیین سرنوشت کشور را از مصادیق یک جامعه مردم سالار دانست و افزود:اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگرفته از حضور مردم شریف ایران اسلامی در تمامی عرصه‌ها و صحنه‌های حساس انقلاب بوده و در این بین انتخابات از مهم‌ترین عرصه های بروز این اقتدار است.

    *انتخابات آتی باید پر شور و نشاط باشد

    فرماندار رودسر ابراز امیدواری کرد:انتخابات آتی با حضور حداکثری مردم به یکی از صحنه‌های پرشور و نشاط سیاسی کشور بدل شود و همراهی رسانه‌ها در انعکاس دقیق،ضمن کمک به انتخابی درست و شایسته از سوی مردم، زمینه ساز افزایش این شور و نشاط باشد.
    جانبازی زمان شروع ثبت‌ نام کاندیدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا را ۳۰ اسفند سال جاری عنوان کرد و گفت:د اوطلبین می توانند با در دست داشتن مدارک لازم از تاریخ یاد شده جهت ثبت نام به فرمانداری و بخشداری ها مراجعه کنند.

    *نگاه دنیا به انتخابات ما دوخته شده است

    وی با اشاره به حساسیت های منطقه ای خاطر‌نشان‌ کرد: نگاه منطقه به ویژه همسایگان پیرامونی به نحوه برگزاری این رویداد مهم کشور دوخته شده است، بنابراین باید تلاش کنیم تا با ترغیب

    *مردم،زمینه‌ساز حضور حداکثری مردم شویم.

    نماینده عالی دولت در شهرستان رودسر گفت: در کنار اجرای انتخابات و با استفاده از همه امکانات سازمان های دولتی و مردم نهاد و با کمک همه دلسوزان نظام اسلامی و در راستای فرمایش مقام معظم رهبری که شرکت همه آحاد در انتخابات با توجه به اهمیت در این دوره اعلام فرمودند،همایش‌هایی برای جذب حداکثری مردم طراحی شده که انشاالله در سطح شهرها و روستاها توسط بخش های مختلف اجرا خواهد شد.

    *تلاش داریم کاندیدای قابل قبول برای شورای شهر داشته باشیم

    وی ادامه داد :همانطور که تلاش می کنیم حضور پرشور مردم را داشته باشیم،باید تلاش شود تا حضور کاندیدای قابل قبول برای شورای شهر را هم داشته باشیم و شور و نشاط سیاسی را گسترش و تقویت بخشیم.
    جانبازی گفت:ما مجری انتخابات هستیم، مبنای کار ما هم قانون است و رای مردم هم حق الناس است از این رو تمام تلاش ما این است که انتخاباتی قانونمند و سالم برگزار شود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=13008

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *