×

فرماندار لاهیجان : ماموران ثبت احوال حافظ هویت و فرهنگ کشورمان هستند

  • کد نوشته: 8394
  • ۱۳۹۵-۱۰-۰۷
  • 159 بازدید
  • ۰
  • فرماندار لاهیجان تصریح کرد:ثبت ‌احوال جزو ادارات بسیار مهم و تاثیرگذار بوده و ماموران این سازمان در واقع حافظ هویت و فرهنگ کشورمان هستند. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی فرمانداری سید محمد احمدی در دیدار با رئیس و کارکنان اداره ثبت احوال شهرستان لاهیجان که به مناسبت هفته […]

    فرماندار لاهیجان : ماموران ثبت احوال حافظ هویت و فرهنگ کشورمان هستند
  • فرماندار لاهیجان تصریح کرد:ثبت ‌احوال جزو ادارات بسیار مهم و تاثیرگذار بوده و ماموران این سازمان در واقع حافظ هویت و فرهنگ کشورمان هستند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی فرمانداری سید محمد احمدی در دیدار با رئیس و کارکنان اداره ثبت احوال شهرستان لاهیجان که به مناسبت هفته ثبت احوال برگزار شد،هفته ثبت احوال را فرصتی برای ارج نهادن به تلاش های خدمتگزاران دلسوز این عرصه دانست.

    فرماندار لاهیجان بر نقش کلیدی سازمان ثبت احوال در جمع آوری و انعکاس به روز و دقیق آمار وقایع حیاتی تاکید کرد و گفت: برخورداری از آمار دقیق و به روز موجب تصمیم گیری بهتر مدیران در عرصه های مختلف می شود.

    وی تصریح کرد:ثبت ‌احوال جزو ادارات بسیار مهم و تاثیرگذار بوده و ماموران این سازمان در واقع حافظ هویت و فرهنگ کشورمان هستند.

    فرماندار لاهیجان با اشاره به اهمیت ثبت در جامعه، عنوان کرد: باید دقت شود ثبت احوال مردم به موقع و درست ثبت شود، زیرا بسیاری از این آمار برای مسائل زیربنایی قابل استفاده است.

    این مقام مسئول اضافه کرد:امروز آمار نقش بسزایی در فرایند برنامه ریزی هدفمند و آینده محور دارد که در این زمینه سایر دستگاه ها باید با اداره ثبت احوال بیشتر همکاری کنند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=8394

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *