×

فرماندار لاهیجان: ولایتمداری مردم گیلان در ۸ دی تجلی زیباترین جلوه‌های بصیرت است

  • کد نوشته: 8435
  • ۱۳۹۵-۱۰-۰۸
  • 188 بازدید
  • ۰
  • فرماندار لاهیجان ولایتمداری مردم گیلان در ۸ دی را تجلی زیباترین جلوه‌های بصیرت دانست و گفت: ۸ و ۹ دی در تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان نقطه عطفی تثبیت شده است. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم سید محمد احمدی با بیان اینکه حماسه بزرگ هشتم و نهم دی ماه ضامن تجلی هویت و […]

    فرماندار لاهیجان:  ولایتمداری مردم گیلان در ۸ دی تجلی زیباترین جلوه‌های بصیرت است
  • فرماندار لاهیجان ولایتمداری مردم گیلان در ۸ دی را تجلی زیباترین جلوه‌های بصیرت دانست و گفت: ۸ و ۹ دی در تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان نقطه عطفی تثبیت شده است.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم سید محمد احمدی با بیان اینکه حماسه بزرگ هشتم و نهم دی ماه ضامن تجلی هویت و ماهیت انقلاب اسلامی و بصیرت ملت هوشیار گیلان در صحنه های سرنوشت ساز تاریخی است، اظهار کرد: این حماسه حرکتی آگاهانه و عالمانه در مقابل توطئه های خطرناک بود که توسط دولت های استکباری و صهیونیستی مورد حمایت و مدیریت قرار می گرفت.

    فرماندار شهرستان لاهیجان افزود: ملت فهیم و آگاه گیلان با حضور تاریخی خود در ۸ دی با آرمان هایی برگرفته از اسلام ناب و با ایستادگی بر اصول و ارزش های انقلابی صحنه شکست و رسوایی را برای دشمنان قسم خورده ایران اسلامی رقم زدند.

    وی ولایتمداری مردم گیلان در ۸ دی را تجلی زیباترین جلوه‌های بصیرت دانست و گفت: ۸ و ۹ دی در تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان نقطه عطفی تثبیت شده و نشان می دهد که ملت ایران پای آرمان‌ها و اهداف امام راحل و شهدا ایستاده است.

    این مقام مسئول با بیان اینکه حماسه عظیم ۸ و ۹ دی نماد وحدت، استقلال و میثاق مردم ایران اسلامی با حفظ مواضع سیاسی در سایه ولایت فقیه است، تصریح کرد: ملت ایران اسلامی یکپارچگی، وحدت و همدلی و همراهی بی نظیر خود را در دفاع از ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی در تاریخ ثبت کردند/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=8435

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *