×

فرماندار لاهیجان: کلیه راه های روستایی و شریانی لاهیجان باز است

  • کد نوشته: 11854
  • ۱۳۹۵-۱۲-۰۱
  • 173 بازدید
  • ۰
  • فرماندار لاهیجان شرایط فعلی شهری و روستایی شهرستان را عادی دانست و افزود: هم اکنون همه راه های روستایی و شریانی لاهیجان باز است. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، سید محمد احمدی در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان لاهیجان، با بیان اینکه همه دست به دست هم داده اند تا بحران برف با کمترین […]

    فرماندار لاهیجان:  کلیه راه های روستایی و شریانی لاهیجان باز است
  • فرماندار لاهیجان شرایط فعلی شهری و روستایی شهرستان را عادی دانست و افزود: هم اکنون همه راه های روستایی و شریانی لاهیجان باز است.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، سید محمد احمدی در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان لاهیجان، با بیان اینکه همه دست به دست هم داده اند تا بحران برف با کمترین مشکلات پشت سر گذاشته شود، اظهار کرد: همه مدیران و مسئولان با کمترین تاخیر پای کار حضور یافتند و از همه ظرفیت های شهرستان برای رفع مشکلات مردم استفاده شد.

    فرماندار لاهیجان شرایط فعلی شهری و روستایی شهرستان را عادی دانست و افزود: هم اکنون همه راه های روستایی و شریانی لاهیجان باز است و تمام روستاهای این شهرستان برق، گاز و آب دارند. البته برخی خانوارها با قطعی مقطعی مواجه هستند که مربوط به شبکه های استانی است.

    وی از اجرای عملیات پاکسازی برف در ۲۰ روستای این شهرستان خبر داد و گفت: آب روستایی برخی از روستاها در بخش رودبنه که انشعاب آب آن از شهرستان آستانه اشرفیه تامین می شود، مشکل دارد و ماموران آبفار در حال بر طرف کردن این نقص هستند. همچنین برق ۴۱ روستا دچار نوسان است.

    این مقام مسئول با اشاره به بارش حدود ۶۰ سانتیمتری برف در شهرستان لاهیجان، خاطرنشان کرد: وزش باد ۸۰ کیلومتر بر ساعت در لاهیجان پیش بینی شده بود که خوشبختانه باد با سرعت ۳۶ کیلومتر بر ساعت وزش داشت.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=11854

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *