×

فرمانده انتظامی لاهیجان خبر داد: کشف ۲۶ هزار عدد مواد محترقه غیر مجاز در لاهیجان

  • کد نوشته: 13199
  • ۱۳۹۵-۱۲-۲۱
  • 115 بازدید
  • ۰
  • فرمانده انتظامی لاهیجان از کشف ۲۶ هزار و ۳۲۰ عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز در این شهرستان خبر داد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» محمود قاسمی امروز با اشاره به نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال اظهار کرد: ماموران انتظامی لاهیجان با دریافت گزارشی مبنی بر توزیع مواد محترقه غیر مجاز در […]

    فرمانده انتظامی لاهیجان خبر داد: کشف ۲۶ هزار عدد مواد محترقه غیر مجاز در لاهیجان
  • فرمانده انتظامی لاهیجان از کشف ۲۶ هزار و ۳۲۰ عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» محمود قاسمی امروز با اشاره به نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال اظهار کرد: ماموران انتظامی لاهیجان با دریافت گزارشی مبنی بر توزیع مواد محترقه غیر مجاز در این شهرستان موضوع را پیگیری کردند.

    وی به شناسایی یک نفر فروشنده مواد محترقه غیر مجاز با شگردهای پلیسی توسط ماموران انتظامی در لاهیجان اشاره کرد و افزود: فرد مذکور در یک عملیات غافلگیرانه هنگام فروش مواد محترقه دستگیر شده است.

    فرمانده انتظامی لاهیجان با بیان اینکه متهم مذکور با استفاده از خودروی شخصی مواد محترقه غیر مجاز را در این شهرستان توزیع کرده است، تصریح کرد: در بازرسی از خودروی متهم تعداد ۲۶ هزار و ۳۲۰ عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز کشف و ضبط شده است.

    قاسمی به معرفی متهم با تشکیل پرونده به مقام قضایی اشاره کرد و متذکر شد: پلیس در برخورد با توزیع‌کنندگان مواد محترقه و اخلال‌گران امنیت و سلامت شهروندان برخورد جدی می‌کند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=13199

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *