×

فرمانده انتظامی گیلان خبر داد: آزادسازی ۱۸ هزار مترمربع از اراضی ملی در آستانه‌‌اشرفیه

  • کد نوشته: 91062
  • ۱۴۰۲-۰۵-۰۵
  • 182 بازدید
  • ۰
  • فرمانده انتظامی گیلان از رفع تصرف ۱۸ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان آستانه‌‌اشرفیه خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ، سردار عزیزاله ملکی با بیان اینکه حفاظت از منابع طبیعی یک وظیفه همگانی است، اظهار کرد: مجموعه انتظامی در برخورد با سودجویان و متخلفانی که نسبت به تصرف اراضی ملی و […]

    فرمانده انتظامی گیلان خبر داد: آزادسازی ۱۸ هزار مترمربع از اراضی ملی در آستانه‌‌اشرفیه
  • فرمانده انتظامی گیلان از رفع تصرف ۱۸ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان آستانه‌‌اشرفیه خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ، سردار عزیزاله ملکی با بیان اینکه حفاظت از منابع طبیعی یک وظیفه همگانی است، اظهار کرد: مجموعه انتظامی در برخورد با سودجویان و متخلفانی که نسبت به تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی اقدام می‌کنند از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

    وی در ادامه از دریافت خبر تصرف اراضی ملی توسط فردی سودجو در شهرستان آستانه‌اشرفیه و آغاز تحقیقات پلیس در این زمینه خبر داد و افزود: مأموران انتظامی ضمن هماهنگی قضائی به همراه کارشناسان اداره منابع طبیعی و جهاد کشاورزی به محل‌ اعلامی اعزام شدند.

    فرمانده انتظامی استان گیلان تصریح کرد: در بازدید از منطقه موردنظر مشخص شد، متهم این پرونده ۱۸ هزار متر مربع از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و به صورت غیرقانونی اقدام به ساخت ساختمان در آن کرده است.

    سردار ملکی به معرفی متهم ۴۴ ساله این پرونده‌ برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی اشاره کرد و با اعلام اینکه با حکم قضائی و به استناد تبصره یک ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع، کلیه آثار تجاوز جمع‌آوری و رفع تصرف انجام شد، گفت: کارشناسان ارزش تقریبی این اراضی را ۹۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

    این مقام ارشد انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: زمین‌خواران بدون درنظر گرفتن حق عامه مردم در بهره‌مندی از نعمت‌های خدادادی با هدف رسیدن به سودهای کلان اقدام به تصرف زمین و منابع طبیعی می‌کنند که برای مقابله با این مشکل، همکاری همه مردم و دستگاه‌ها الزامی است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=91062

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *