×

قائم مقام رییس کل دادگستری گیلان تاکید کرد: تداوم ممنوعیت شکار پرندگان به دلیل شیوع آنفلوآنزای پرندگان

  • کد نوشته: 8687
  • ۱۳۹۵-۱۰-۱۳
  • 62 بازدید
  • ۰
  • قائم مقام رییس کل دادگستری گیلان ممنوعیت شکار پرندگان را یکی از راهکارهای جدی جلوگیری از انتشار این بیماری دانست و گفت: مسئولان متولی از طریق اقدامات پیشگیرانه و آموزش های کاربردی، اطلاع رسانی لازم در سطح جامعه را انجام دهند. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم مجید الهیان در نشست شورای برنامه ریزی […]

    قائم مقام رییس کل دادگستری گیلان تاکید کرد: تداوم ممنوعیت شکار پرندگان به دلیل شیوع آنفلوآنزای پرندگان
  • قائم مقام رییس کل دادگستری گیلان ممنوعیت شکار پرندگان را یکی از راهکارهای جدی جلوگیری از انتشار این بیماری دانست و گفت: مسئولان متولی از طریق اقدامات پیشگیرانه و آموزش های کاربردی، اطلاع رسانی لازم در سطح جامعه را انجام دهند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم مجید الهیان در نشست شورای برنامه ریزی دادگستری استان با قدردانی از زحمات شبانه روزی حفاظت اطلاعات دادگستری گیلان به تمام کسانی که از نام دستگاه قضایی برای رسیدن به اهداف پلید خود، سوء استفاده می نمایند هشدار داد.

    وی تاکید کرد: دستگاه قضایی گیلان با همت سربازان گمنام حفاظت اطلاعات دادگستری استان ضمن شناسایی این افراد سودجو، برخورد قضایی قاطع با اینگونه اشخاص را در اولویت کار خود قرار داده است.

    قائم مقام رییس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به خطرات آنفولانزای پرندگان در سواحل شمالی کشور، خواستار رسیدگی جدی متولیان امر در این خصوص شد.

    الهیان ممنوعیت شکار پرندگان را یکی از راهکارهای جدی جلوگیری از انتشار این بیماری دانست و تصریح کرد: مسئولان متولی از طریق اقدامات پیشگیرانه و آموزش های کاربردی، اطلاع رسانی لازم در سطح جامعه را انجام دهند/روابط عمومی

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=8687

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *