×

قدردانی رییس و اعضای هیات عالی نظارت انتخابات شوراهای استان از اصحاب رسانه

  • کد نوشته: 13768
  • ۱۳۹۵-۱۲-۳۰
  • 128 بازدید
  • ۰
  • رییس و اعضای هیات عالی نظارت انتخابات شوراهای استان از اصحاب رسانه جهت انعکاس صحیح و دقیق اخبار هیات عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای استان گیلان، قدردانی کرد. به گزارش« پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی هیات عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای استان […]

    قدردانی رییس و اعضای هیات عالی نظارت انتخابات شوراهای استان از اصحاب رسانه
  • رییس و اعضای هیات عالی نظارت انتخابات شوراهای استان از اصحاب رسانه جهت انعکاس صحیح و دقیق اخبار هیات عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای استان گیلان، قدردانی کرد.

    به گزارش« پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی هیات عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای استان گیلان،رییس و اعضای هیات عالی نظارت شوراهای گیلان در پیامی ضمن تبریک پیشاپیش سال نو و آرزوی توفیق، از مساعدت های صمیمانه و بی وقفه تمامی اصحاب رسانه که بدون کم و کاست و هرگونه نگاه جانبدارانه از زمان شروع فعالیت هیات، نسبت به پوشش اخبار و وقایع هیات عالی نظارت اقدام کرده اند، تشکر و قدردانی نمودند.

    سید کاظم دلخوش رییس این هیات در این پیام گفت: اعضای هیات عالی نظارت با توجه به منویات مقام معظم رهبری و بر اساس مُر صریح قانون، رعایت اصل بی طرفی و حفظ حقوق شهروندی تمامی نامزدهای شرکت کننده در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به دور از هر جانبداری سیاسی و با حفظ حرمت نظام و انقلاب اسلامی به وظایف قانونی خود اقدام خواهند کرد.

    دلخوش اظهار کرد: در حال حاضر تمامی هیات های نظارت ۱۶ شهرستان و بخش های تابعه تشکیل و برابر برنامه زمانبندی، فعالیت قانونی خود را در راستای قوانین و مقررات ابلاغی آغاز کردند.
    منبع:ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=13768

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *