×

قهرمانی گیلان در اولین دوره مسابقات راگبی جام کاسپین

  • کد نوشته: 6732
  • ۱۳۹۵-۰۷-۲۴
  • 74 بازدید
  • ۰
  • تیم منتخب گیلان در اولین دوره از رقابتهای سه جانبه راگبی جام کاسپین با عنوان (کاسپین کاپ) توانست با از پیش رو برداشتن حریفان، مقام قهرمانی این دوره از رقابتها را از آن خود کند. سرپرست هیات انجمن های ورزشی گیلان بعد از ظهر جمعه درحاشیه برگزاری این مسابقات درگفت: هدف از برگزاری این مسابقات […]

    قهرمانی گیلان در اولین دوره مسابقات راگبی جام کاسپین
  • تیم منتخب گیلان در اولین دوره از رقابتهای سه جانبه راگبی جام کاسپین با عنوان (کاسپین کاپ) توانست با از پیش رو برداشتن حریفان، مقام قهرمانی این دوره از رقابتها را از آن خود کند.

    سرپرست هیات انجمن های ورزشی گیلان بعد از ظهر جمعه درحاشیه برگزاری این مسابقات درگفت: هدف از برگزاری این مسابقات ایجاد نشاط دربین ساکنان منطقه آزاد انزلی و افزایش مشارکت و حضور مردم درمیادین ورزشی است.

    حجت رحمت خواه با اشاره به غیر بومی بودن ورزش راگبی افزود: جا انداختن رشته های ناشناخته این چنینی کمی دشوار است و برگزاری این مسابقات می تواند به عنوان اولین گام دراین راه به حساب آید.

    او گفت: منطقه آزاد انزلی برنامه های بسیاری در زمینه استعداد یابی و پرورش مربیان درحوزه بانوان و آقایان در دستور کار خود دارد.

    رحمت خواه خاطر توضیح داد: برگزاری این دوره از مسابقات می تواند به عنوان نقطه عطفی برای برگزاری جام کاسپین درسطح بین المللی و با حضور ورزشکاران کشورهای حاشیه دریای خزر درمنطقه آزاد انزلی باشد.

    در اولین دوره از رقابتهای راگبی جام کاسپین تیم منتخب گیلان توانست با نتیجه ۲۹ بر صفر در بازی اول مقابل داتیس تهران و ۱۷ بر ۱۲ دربازی دوم مقابل پارت تهران، تیم های راگبی پایتخت را از پیش رو برداشته و مقام اول را از آن خود کند و تیم پارت تهران هم با کسب نتیجه ۱۳ بر صفر درمقابل حریف همشهری خود داتیس،به مقام دوم این رقابتها دست یابد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=6732

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *