×

لاهوتی: لزوم نظارت دولتی بر عملکرد مراکز ترک اعتیاد/ نباید بخش خصوصی را به حال خود رها کرد

  • کد نوشته: 6898
  • ۱۳۹۵-۰۸-۰۴
  • 57 بازدید
  • ۰
  • نماینده مردم لنگرود در مجلس با تاکید بر لزوم نظارت دولتی بر عملکرد مراکز ترک اعتیاد، گفت: باید نظارت های دولتی نیز در کنار بخش های خصوصی وارد عمل شوند نه اینکه صرفا بخش خصوصی را به حال خود رها کنند و هیچ نظارتی بر آن صورت نگیرد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم […]

    لاهوتی: لزوم نظارت دولتی بر عملکرد مراکز ترک اعتیاد/ نباید بخش خصوصی را به حال خود رها کرد
  • نماینده مردم لنگرود در مجلس با تاکید بر لزوم نظارت دولتی بر عملکرد مراکز ترک اعتیاد، گفت: باید نظارت های دولتی نیز در کنار بخش های خصوصی وارد عمل شوند نه اینکه صرفا بخش خصوصی را به حال خود رها کنند و هیچ نظارتی بر آن صورت نگیرد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم مهرداد بائوج لاهوتی درباره تذکر به وزیر بهداشت درباره علت برون سپاری نظارت بر مراکز ترک اعتیاد، افزود: در اینکه لازم است بر مراکز ترک اعتیاد مدیریت درستی داشته باشیم شکی وجود ندارد زیرا در صورت عدم نظارت، فعالیت این مراکز خود به یک معضل جدی تبدیل خواهد شد.

    نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: واقعیت آن است که نباید بی تفاوت از این موضوع گذشت و حاکمیت باید نسبت به آن ورود داشته باشد چراکه بر اساس آمارهای رسمی حدود۲.۵ میلیون و بر اساس آمارهای غیر رسمی حدود ۶ میلیون معتاد در کشور وجود دارد که معضلی جدی برای کشور به شمار می روند.

    این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: البته تذکر مذکور به معنای عدم برون سپاری نظارت بر مراکز ترک اعتیاد نخواهد بود بلکه لازم است بخش خصوصی به گونه دیگر وارد عمل شود و نظارت دقیق بر عملکرد آنها صورت گیرد.

    وی یادآور شد: باید نظارت های دولتی نیز در کنار بخش های خصوصی وارد عمل شوند نه اینکه صرفا بخش خصوصی را به حال خود رها کنند و هیچ نظارتی بر آن صورت نگیرد.

    عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، گفت: امروزه بخش خصوصی تنها نگاه اقتصادی دارد و به وظیفه اصلی خود کمتر می نگرد لذا لازم است نسبت به عملکرد آنها دقت نظری صورت گیرد.

    منبع:خانه ملت

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=6898

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *