×

لاهیجان شهرستان سبز شد

  • کد نوشته: 4294
  • ۱۳۹۵-۰۴-۲۷
  • 145 بازدید
  • ۰
  • به گزارش خبرگزاری گیل و دیلم مهندس ظهیری مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت:با اتمام گازرسانی به ۲۵ روستایآماده افتتاح شهرستان لاهیجان، هم اکنون ۱۰۰ درصد شهر و روستاهای شهرستان لاهیجان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند و بزودی شاهد برگزاری جشن شهرستان سبز در لاهیجان خواهیم بود . مدیر عامل شرکت گاز استان […]

    لاهیجان شهرستان سبز شد
  • به گزارش خبرگزاری گیل و دیلم مهندس ظهیری مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت:با اتمام گازرسانی به ۲۵ روستایآماده افتتاح شهرستان لاهیجان، هم اکنون ۱۰۰ درصد شهر و روستاهای شهرستان لاهیجان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند و بزودی شاهد برگزاری جشن شهرستان سبز در لاهیجان خواهیم بود .

    مدیر عامل شرکت گاز استان گیلان افزود : با اتمام عملیات گاز رسانی و توسعه روستایی در شهرستان لاهیجان هم اکنون ۱۸۰ روستای دارای سکنه شهرستان لاهیجان از نعمت گاز برخوردار هستند و ضریب نفوذ گاز در بخش شهری و روستایی این شهرستان به ۱۰۰ درصد رسیده است .

    مهندس ظهیری افزود : برای گاز رسانی به ۹۰ روستای شهرستان لاهیجان طی ۱۸ ماه گذشته بیش از ۵۰۰ کیلومتر شبکه گذاری با اعتباری معادل ۴۰۰ میلیارد ریال انجام شده است .

    وی اظهار کرد : با اجرایی شدن بیش از ۱۳۵۰ کیلومتر شبکه گازدار و ۴۰ هزار انشعاب در شهرستان لاهیجان ، روزانه به بیش از ۷۲ هزار مشترک خانگی ، تجاری و صنعتی خدمات گاز رسانی ارائه می گردد .

    مدیر عامل شرکت گاز استان گیلان در پایان با اشاره به ادامه اشتراک پذیری متقاضیان جدید گفت : تعداد مشترکین این شهرستان در چند ماه آینده به ۸۰ هزار مشترک خواهد رسید .

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=4294

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *