×

محور سیاهکل به دیلمان فعلا مسدود است

  • کد نوشته: 10721
  • ۱۳۹۵-۱۱-۱۶
  • 111 بازدید
  • ۰
  • رئیس پلیس راه استان گیلان با بیان اینکه محور سیاهکل به دیلمان فعلا مسدود است، گفت: کلیه راه های اصلی باز و فقط در مسیر سنگر به کوچصفهان و رشت به لاهیجان به علت یخنبدان تردد به کندی و با تراکم در حال انجام است. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم،سرهنگ حسین محمدپور، رئیس پلیس […]

    محور سیاهکل به دیلمان فعلا مسدود است
  • رئیس پلیس راه استان گیلان با بیان اینکه محور سیاهکل به دیلمان فعلا مسدود است، گفت: کلیه راه های اصلی باز و فقط در مسیر سنگر به کوچصفهان و رشت به لاهیجان به علت یخنبدان تردد به کندی و با تراکم در حال انجام است.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم،سرهنگ حسین محمدپور، رئیس پلیس راه استان گیلان ضمن تشریح وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی استان، اظهار کرد: رانندگان می بایست هنگام تردد در محورهای مواصلاتی استان گیلان زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

    وی با بیان اینکه محور گردنه حیران باز بوده و هیچ مشکلی در این محور وجود ندارد، افزود: در این محور فقط از نقطه پودر ماهی به بعد بارش برف همراه با کولاک بوده که می طلبد رانندگان با زنجیر چرخ در این محور تردد کنند.

    سرهنگ محمدپور با اشاره به اینکه محور اسالم به خلخال نیز با یخبندان همراه بوده و در این محور نیز تردد با زنجیر چرخ است، بیان کرد: مسیر سیاهکل به دیلمان فعلا مسدود بوده و تلاش جهت بازگشایی این مسیر همچنان ادامه دارد.

    این مقام انتظامی با اعلام اینکه مسیر پونل به خلخال به علت ریزش کوه که از قبل در نقطه گیل بار مسدود بود، همچنان مسدود است، گفت: کلیه راه های اصلی باز و فقط در مسیر سنگر به کوچصفهان و رشت به لاهیجان به علت یخنبدان تردد به کندی و با تراکم در حال انجام است./ایسنا

    برچسب ها

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=10721

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *