×

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان خبر داد؛ آمادگی ۱۶۲ مدرسه گیلان برای پذیرایی از مسافران فرهنگی نوروز

  • کد نوشته: 86756
  • ۱۴۰۱-۱۲-۰۷
  • 78 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به پیش بینی ۳۴ پایگاه پذیرش در سطح استان گفت: ۱۶۲ مدرسه اماده پذیرایی از مسافران فرهنگی در ایام نوروز در گیلان هستند. به گزارش گیل و دیلم ، محمد فائزی گفت: ۳۴ پایگاه پذیرش استانی و ۱۶۲ مدرسه با هزار و ۳۱ کلاس درس در گیلان، برای […]

    مدیرکل آموزش و پرورش گیلان خبر داد؛ آمادگی ۱۶۲ مدرسه گیلان برای پذیرایی از مسافران فرهنگی نوروز
  • مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به پیش بینی ۳۴ پایگاه پذیرش در سطح استان گفت: ۱۶۲ مدرسه اماده پذیرایی از مسافران فرهنگی در ایام نوروز در گیلان هستند.

    به گزارش گیل و دیلم ، محمد فائزی گفت: ۳۴ پایگاه پذیرش استانی و ۱۶۲ مدرسه با هزار و ۳۱ کلاس درس در گیلان، برای پذیرش مسافران فرهنگی در نوروز امسال آمادگی دارند.

    وی با اشاره به درجه بندی کلاس‌ها بر اساس امکانات پذیرایی افزود: ۹۰ کلاس ویژه، ۶۰۰ کلاس با درجه الف، ۳۸۰ کلاس با درجه ب و ۵۱ کلاس با درجه ج آماده اسکان فرهنگیان در گیلان است.

    مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: امکانات کلاس‌ها نظیر وسایل سرمایشی و صوتی – تصویری مناسب با توجه به درجه بندی کلاس‌ها در اختیار مسافران قرار خواهد گرفت.

    فائزی با اشاره به اینکه در ایام نوروز پارسال ۱۵ هزار و ۸۳۳ خانوار شامل ۶۳ هزار و ۵۹۶ نفر در گیلان از امکانات رفاهی مدارس بهره‌مند شدند، اضافه کرد: متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام و انتخاب زودتر محل اسکان خود به سامانه ستاد اسکان فرهنگیان، به نشانی eskan.medu.ir مراجعه کرده و با توجه به برنامه سفر خود، محل اقامت را انتخاب کنند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=86756

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *