×

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان عنوان کرد: آمادگی اپراتورها برای ارتقای نسل تلفن همراه در شهرستان لاهیجان

  • کد نوشته: 9999
  • ۱۳۹۵-۱۱-۰۷
  • 199 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان از آمادگی اپراتورها برای ارتقای نسل تلفن همراه در شهرستان لاهیجان خبر داد و گفت: از ۷ سایت جدید «۴جی» بهره برداری به عمل می آید. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ذبیح الله نیکفر در نشست بررسی نیازهای ارتباطی شهرستان لاهیجان که با حضور فرماندار این شهرستان و مدیرکل ارتباطات […]

    مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان عنوان کرد:  آمادگی اپراتورها برای ارتقای نسل تلفن همراه در شهرستان لاهیجان
  • مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان از آمادگی اپراتورها برای ارتقای نسل تلفن همراه در شهرستان لاهیجان خبر داد و گفت: از ۷ سایت جدید «۴جی» بهره برداری به عمل می آید.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ذبیح الله نیکفر در نشست بررسی نیازهای ارتباطی شهرستان لاهیجان که با حضور فرماندار این شهرستان و مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان برگزار شد، با اشاره به دیدار اخیرش با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رایزنی های انجام شده در رابطه با حل مشکلات حوزه فناوری و ارتباطات در شهرستان لاهیجان، اظهار کرد: باید در دنیای امروز و در راستای رشد و توسعه فناوری ‌های نوین ما هم با این روند توسعه  ای همگام باشیم و با پیگیری و اهتمام به زمینه‌های بالای توسعه ‌یافتگی برسیم.

    نماینده مردم شهرستان های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، تصریح کرد: متاسفانه در برخی از شاخص ها شهرستان لاهیجان نسبت به سایر شهرستان ها از جایگاه خوبی برخوردار نیست و قطعا برای حل این مشکل و دست یابی به رتبه بندی و شاخص های مطلوب و عالی تلاش خواهیم کرد.

    وی ادامه داد: با توجه به اینکه شهرستان لاهیجان یک شهرستان توریستی و دومین شهرستان مهم گیلان بعد از مرکز استان می باشد لذا انتظار این است که در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز به جایگاه واقعی خود دست یابد که قطعا با پیگیری مسئولان مشکلات رفع و وضعیت بهبود می یابد.

    نیکفر حمایت خود را برای همکاری در راستای ارتقای شاخص‌ های ارتباطی شهرستان اعلام و عنوان کرد: باید زمینه حضور سرمایه‌گذاران برای توسعه گردشگری و توسعه شهری بر پایه فناوری‌های نوین را فراهم کنیم.

    مهندس فرزاد توکلی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان نیز، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت شاخص‌های ارتباطی شهرستان لاهیجان و مقایسه آن با وضعیت سایر شهرستان‌های استان، عنوان کرد: شهرستان لاهیجان دارای قابلیت‌های مناسب برای توسعه می‌باشد که با توجه به زیرساخت‌های فراهم ‌شده، باید سرویس‌ها را بر بستر فناوری‌های نوین ارائه نماییم تا شاهد خدمت رسانی بهتر و سریع‌تر به مردم عزیز شهرستان باشیم.

    وی از آمادگی اپراتورها برای ارتقای نسل تلفن همراه در شهرستان لاهیجان خبر داد و اظهار امیدواری کرد که تا پایان سال ۶ سایت «۲جی» به «۳جی» و ۲۳ سایت «۲جی» به «۴جی» تبدیل شود و از ۷ سایت جدید «۴جی» بهره برداری به عمل آید./ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=9999

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *