×

مدیرکل ارتباطات گیلان خبر داد: بهره‌برداری از ۷ سایت جدید شبکه ۴G در لاهیجان

  • کد نوشته: 9957
  • ۱۳۹۵-۱۱-۰۶
  • 186 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان از افتتاح ۷ سایت جدید ۴G در شهرستان لاهیجان تا پایان سال جاری خبر داد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، فرزاد توکلی صبح امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت شاخص‌های‌ارتباطی‌شهرستان لاهیجان و مقایسه آن با وضعیت سایر شهرستان‌های استان اظهار […]

    مدیرکل ارتباطات گیلان خبر داد: بهره‌برداری از ۷ سایت جدید شبکه ۴G در لاهیجان
  • مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان از افتتاح ۷ سایت جدید ۴G در شهرستان لاهیجان تا پایان سال جاری خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، فرزاد توکلی صبح امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت شاخص‌های‌ارتباطی‌شهرستان لاهیجان و مقایسه آن با وضعیت سایر شهرستان‌های استان اظهار کرد: شهرستان لاهیجان دارای قابلیت‌های مناسب برای توسعه است که با توجه به زیرساخت‌های فراهم‌شده، باید سرویس‌هایی را بر بستر فناوری‌های نوین ارائه‌ کنیم تا شاهد خدمت‌رسانی بهتر و سریع‌تر به مردم عزیز شهرستان باشیم.

    مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان از آمادگی اپراتورها برای ارتقای نسل تلفن همراه در شهرستان لاهیجان خبر داد و اظهار امیدواری کرد تا پایان سال ۶ سایت ۲G به ۳G، و ۲۳ سایت ۲G به ۴G تبدیل و از ۷ سایت جدید ۴G بهره‌ برداری به عمل آید.

    همچنین در این نشست مسائل و موضوعات مربوط به میزان پوشش تلفن ثابت، کیفیت خطوط موبایل و سرعت اینترنت نیز مورد بررسی قرار گرفت.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=9957

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *