×

مدیرکل حمل ونقل جاده‌ای گیلان: ماشین آلات دولتی جوابگوی بازگشایی راه‌های روستایی استان نیست

  • کد نوشته: 7522
  • ۱۳۹۵-۰۹-۰۴
  • 73 بازدید
  • ۰
  • ناصر آل محمدی با اشاره به آخرین وضعیت جاده های گیلان اظهار داشت: در ۴۸ ساعت گذشته با بارش متناوب برف در استان تلاش کردیم کلیه محورهای مواصلاتی اصلی گیلان را بازگشایی کنیم. وی با بیان اینکه تمامی محورهای اصلی و فرعی استان باز است اظهار کرد: تنها بخشی از محورهای فرعی روستایی بسته شده […]

    مدیرکل حمل ونقل جاده‌ای گیلان: ماشین آلات دولتی جوابگوی بازگشایی راه‌های روستایی استان نیست
  • ناصر آل محمدی با اشاره به آخرین وضعیت جاده های گیلان اظهار داشت: در ۴۸ ساعت گذشته با بارش متناوب برف در استان تلاش کردیم کلیه محورهای مواصلاتی اصلی گیلان را بازگشایی کنیم.

    وی با بیان اینکه تمامی محورهای اصلی و فرعی استان باز است اظهار کرد: تنها بخشی از محورهای فرعی روستایی بسته شده است که به‌علت درگیر بودن ماشین آلات در محورهای اصلی نتوانستیم آنها را بازگشایی کنیم.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان تصریح کرد: شهرستان‌های شفت, فومن, رضوانشهر, صومعه سرا و ماسال با برف سنگین مواجه شده‌اند.

    آل محمدی با بیان اینکه ماشین آلات دولتی برای بازگشایی معابر به تنهایی جوابگو نیست بیان کرد: تلاش می‌کنیم از امکانات بخش عمرانی و خصوصی استان استفاده کنیم تا مسیرهای روستایی باز شود.

    وی از استقرار ۲۴۵ دستگاه ماشین الات سبک, نیمه سنگین و سنگین در محورهای مواصلاتی گیلان خبر داد و گفت: خوشبختانه تاکنون خبر ناگواری از بحران برف به گوش نرسیده است و باید با صبوری این بحران را پیش ببریم.

    منبع: خبرگزاری تسنیم

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=7522

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *