×

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خبر داد: تردد بالغ بر ۷ میلیون وسیله نقلیه در طرح نوروزی گیلان

  • کد نوشته: 13881
  • ۱۳۹۶-۰۱-۰۳
  • 74 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: براساس آخرین آمار دریافتی از ۳۷ دستگاه ترددشمار استان گیلان، از ابتدای طرح نوروزی تعداد ۷ میلیون و ۴۰۸ هزار و ۸۲۰ وسیله نقلیه در استان تردد داشته اند. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» محمدرضا نازک کار ، با اشاره به آخرین آمار […]

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خبر داد:  تردد بالغ بر ۷ میلیون وسیله نقلیه در طرح نوروزی گیلان
  • مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: براساس آخرین آمار دریافتی از ۳۷ دستگاه ترددشمار استان گیلان، از ابتدای طرح نوروزی تعداد ۷ میلیون و ۴۰۸ هزار و ۸۲۰ وسیله نقلیه در استان تردد داشته اند.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» محمدرضا نازک کار ، با اشاره به آخرین آمار تردد طرح نوروزی از ۲۵ اسفند ۹۵ لغایت اول فروردین سال جدید، اظهار کرد: براساس آخرین آمار دریافتی از ۳۷ دستگاه ترددشمار استان گیلان، از ابتدای طرح نوروزی تعداد ۷ میلیون و ۴۰۸ هزار و ۸۲۰ وسیله نقلیه در استان تردد داشته اند.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان با بیان اینکه محور امامزاده هاشم – رشت با ۲۷۷ هزار و ۶۸۰ وسیله پرترددترین محور استان بوده است، افزود: از نظر آمار ورودی و خروجی استان طی این مدت تعداد ۴۲۱ هزار و ۱۴۰ وسیله نقلیه وارد استان و ۲۸۹ هزار و ۸۲۷ وسیله نقلیه از استان ارج شده است.

    وی از رشد ۳۵ درصدی ورود به استان و رشد ۳۷ درصدی خروج از استان در مقایسه با سال گذشته خبر داد و عنوان کرد: بیشترین میزان ورودی از طریق محور آزادراه قزوین – لوشان با میزان تردد ۲۱۵ هزار و ۴۸۱ وسیله نقلیه و پس از آن محور رامسر – چابکسر با میزان تردد ۱۱۶ هزار و ۳۹ وسیله نقلیه می باشد.

    این مقام مسئول متوسط سرعت وسایل نقلیه را ۷۷ کلومتر بر ساعت دانست و خاطرنشان کرد: از ابتدای طرح تاکنون، استان گیلان از نظر نرخ جریان تردد با تعداد ۶۰۷ وسیله نقلیه چهارمین استان پرتردد کشور بوده است.
    منبع:ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=13881

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *