×

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خبر داد : گیلان؛ پنجمین استان پرتردد در تعطیلات عید فطر

  • کد نوشته: 88459
  • ۱۴۰۲-۰۲-۰۴
  • 70 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با اشاره به تردد بالغ بر ۸۰۰ هزار خودرو در محورهای استان، گفت: گیلان از نظر متوسط تردد ساعتی در محورها رتبه پنجم پرترددترین استان را دارد. به گزارش گیل و دیلم ، غلامعلی نیک فهم در گفت وگویی با اشاره به آخرین وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی […]

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خبر داد : گیلان؛ پنجمین استان پرتردد در تعطیلات عید فطر
  • مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با اشاره به تردد بالغ بر ۸۰۰ هزار خودرو در محورهای استان، گفت: گیلان از نظر متوسط تردد ساعتی در محورها رتبه پنجم پرترددترین استان را دارد.

    به گزارش گیل و دیلم ، غلامعلی نیک فهم در گفت وگویی با اشاره به آخرین وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی استان گیلان همزمان با تعطیلات عید فطر، اظهار کرد: از ۳۰ فروردین ماه لغایت سوم اردیبهشت ماه سال جاری شاهد تردد ۸۳۵ هزار و ۸۲۳ دستگاه وسیله نقلیه در محورهای استان گیلان بودیم.

    وی از ورود ۴۵۷ هزار و ۶۰۲ دستگاه وسیله نقلیه به استان طی مدت مذکور خبر داد و اضافه کرد: همچنین شاهد خروج ۳۷۸ هزار و ۲۲۱ دستگاه وسیله نقلیه از استان بودیم.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان ادامه داد: در مقایسه با مدت مشابه تعطیلات عید فطر در سال گذشته، ۱۱۱ درصد افزایش در ورودی استان و ۶۳ درصد افزایش در خروجی استان داشتیم.

    نیک فهم بیشترین آمار ورودی ها را مربوط به آزادراه قزوین – رشت دانست و متذکر شد: گیلان از نظر متوسط تردد ساعتی در محورها رتبه پنجم پرترددترین استان را دارد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=88459

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *