×

مدیرکل راهداری گیلان خبر داد: تردد بالغ بر ۱۲ میلیون وسیله نقلیه در طرح نوروزی گیلان

  • کد نوشته: 14136
  • ۱۳۹۶-۰۱-۰۷
  • 94 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: براساس آخرین آمار دریافتی از ۳۷ دستگاه ترددشمار استان گیلان تاکنون ۱۲ میلیون و ۲۸۵ هزار و ۷۳۸ وسیله نقلیه در استان تردد داشته است. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مهندس محمدرضا نازک کار با اشاره به آخرین گزارش آمار تردد طرح نوروزی […]

    مدیرکل راهداری گیلان خبر داد:  تردد بالغ بر ۱۲ میلیون وسیله نقلیه در طرح نوروزی گیلان
  • مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: براساس آخرین آمار دریافتی از ۳۷ دستگاه ترددشمار استان گیلان تاکنون ۱۲ میلیون و ۲۸۵ هزار و ۷۳۸ وسیله نقلیه در استان تردد داشته است.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مهندس محمدرضا نازک کار با اشاره به آخرین گزارش آمار تردد طرح نوروزی از ۲۵ اسفند ۹۵ لغایت ۵ فروردین ۹۶، اظهار کرد: براساس آخرین آمار دریافتی از ۳۷ دستگاه تردد شمار استان گیلان طی مدت مذکور ۱۲ میلیون و ۲۸۵ هزار و ۷۳۸ وسیله نقلیه در استان تردد داشته است.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه محور امامزاده هاشم – رشت با ۴۳۵ هزار و ۵۴۳ وسیله نقلیه پرترددترین محور استان از نظر میزان تردد بوده است، افزود: همچنین از نظر آمار وروردی و خروج استان در این مدت تعداد ۷۲۸ هزار و ۵۸۹ وسیله نقلیه وارد استان و ۵۶۹ هزار و ۳۳۹ وسیله نقلیه از استان خارج شده است.

    وی از رشد ۱۳ درصدی ورود به استان و رشد ۱۸ درصدی خروج از استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: بیشترین میزان ورودی از طریق محور آزادراه قزوین – لوشان با میزان تردد ۳۴۲ هزار و ۱۰۸ وسیله نقلیه بوده است.

    این مقام مسئول با بیان اینکه محور رامسر – چابکسر با میزان تردد ۲۳۷ هزار و ۹۳۹ وسیله نقلیه دارای رتبه دوم از نظر میزان ورودی است، خاطرنشان کرد: از ابتدای طرح نوروزی، استان گیلان از نظر نرخ جریان تردد با تعداد ۶۶۸ وسیله نقلیه پنجمین استان پرتردد کشور با متوسط سرعت ۷۶ کیلومتر بر ساعت بوده است.
    منبع:ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=14136

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *