×

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان: ماشین‌آلات راهداری گیلان فرسوده است

  • کد نوشته: 11270
  • ۱۳۹۵-۱۱-۲۳
  • 120 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل راه و شهرسازی گیلان به عمر بالای ماشین‌آلات راهداری این استان اشاره کرد و گفت: ماشین‌آلات راهداری گیلان فرسوده است. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» شعبان‌علی خاوری امروز با اشاره به بارش برف اخیر در گیلان اظهار کرد: از آغاز بارش برف تمام راهداران در محورهای استان حاضر بودند. وی به وجود […]

    مدیرکل راه و شهرسازی گیلان: ماشین‌آلات راهداری گیلان فرسوده است
  • مدیرکل راه و شهرسازی گیلان به عمر بالای ماشین‌آلات راهداری این استان اشاره کرد و گفت: ماشین‌آلات راهداری گیلان فرسوده است.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» شعبان‌علی خاوری امروز با اشاره به بارش برف اخیر در گیلان اظهار کرد: از آغاز بارش برف تمام راهداران در محورهای استان حاضر بودند.

    وی به وجود تنها یک گریدر یخ‌شکن در گیلان اشاره کرد و افزود: گریدر یخ‌شکن دارای ۲۰ سال قدمت بوده و تنها گریدر یخ‌شکن استان است.

    مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به فعالیت پنج نفر کارگر در اداره راه و شهرسازی رشت، خاطرنشان کرد: سال ۶۹ تعداد ۵۵ نفر کارگر در اداره مذکور فعالیت می‌کردند.

    خاوری، عمر ماشین‌آلات راهداری گیلان را بالا خواند و بیان کرد: در بارش برف اخیر چهار محور به‌راحتی بسته شد و ترافیک آنها به گیلان سرریز کردند.

    وی ادامه داد: اگر برنامه‌ریزی بیشتری داشتیم شاید توان ما ۲۰ درصد افزایش پیدا می‌کرد اما با توجه به این موضوع تعداد ۳۱ دستگاه ماشین‌آلات راهداری در محورهای آستانه‌اشرفیه، رضوانشهر، رشت، لاهیجان و رودبار از بخش‌خصوصی کمک گرفته شده است.

    مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه جابه‌جایی ماشین‌آلات از موضوع‌های مهم در مواقع بروز حوادث غیر مترقبه است، تصریح کرد: تنها سه تریلی برای جابه‌جایی ماشین‌آلات سنگین در استان داریم.
    منبع:فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=11270

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *