×

مدیرکل روابط عمومی استانداری گیلان خبر داد: تشکیل گروه نظارت بر روابط عمومی‌های گیلان

  • کد نوشته: 12293
  • ۱۳۹۵-۱۲-۰۸
  • 85 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل روابط عمومی استانداری گیلان از تشکیل گروه نظارت و رصد فضای اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرایی در این استان خبر داد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، یوسف گلشن امشب در جلسه کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات سفر و شورای هماهنگی روابط عمومی‌های گیلان با قدردانی از رسانه‌ها در انتشار اخبار برف اخیر اظهار کرد: رسانه‌ها […]

    مدیرکل روابط عمومی استانداری گیلان خبر داد: تشکیل گروه نظارت بر روابط عمومی‌های گیلان
  • مدیرکل روابط عمومی استانداری گیلان از تشکیل گروه نظارت و رصد فضای اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرایی در این استان خبر داد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، یوسف گلشن امشب در جلسه کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات سفر و شورای هماهنگی روابط عمومی‌های گیلان با قدردانی از رسانه‌ها در انتشار اخبار برف اخیر اظهار کرد: رسانه‌ها خدمات ارائه شده توسط مسؤولان و مشکلات مردم را اطلاع‌رسانی کردند.

    وی در ادامه به نزدیک شدن به ایام نوروز اشاره کرد و افزود: نوروز جشن بازگشت به طبیعت و شور، نشاط و امیدی است که ایرانی‌ها همواره به آینده بهتر دارند.

    مدیرکل روابط عمومی استانداری گیلان با بیان اینکه نوروز یک فرهنگ است، تصریح کرد: نوروز عصاره‌ای از تاریخ و تمدن کشور ما محسوب می‌شود و با ایمان مذهبی ایرانی‌ها درآمیخته است.

    گلشن بر برگزاری نوروز به بهترین شکل ممکن تأکید کرد و گفت: روابط عمومی‌ها در زمینه مذکور نقش مهمی به عهده دارند و می‌توانند به دولت، مردم و جامعه کنند تا نوروز پر نشاطی داشته باشیم.

    وی با اشاره به سخنان رئیس جمهور در جمع استانداران مبنی بر ایجاد نوروزی پر نشاط، بیان کرد: اواخر سال جاری مشکلاتی بر اثر بلایای طبیعی در نقاط مختلف کشور برای مردم ایجاد شد و در گیلان بارش برف سنگین را داشتیم.

    مدیرکل روابط عمومی استانداری گیلان به برگزاری انتخابات در ابتدای سال آینده اشاره کرد و یادآور شد: نوروز پر نشاط می‌تواند به مشارکت حداکثری که مهم‌ترین اصل در نظام جمهوری ایران است، کمک کند ضمن اینکه مقام معظم رهبری بر آن تأکید دارند.

    گلشن متذکر شد: فارغ از اینکه کدام نامزدها در انتخابات ریاست جمهوری یا شوراهای اسلامی پیروز می‌شوند مهم‌ترین نکته برای جمهوری اسلامی، مردم و جامعه مشارکت حداکثری است.

    وی با بیان اینکه روابط عمومی دستگاه‌ها و رسانه‌ها در تمام برنامه‌ها حضور دارند، خاطرنشان کرد: رسانه‌ها می‌توانند کمک بسیاری در حوزه اطلاع‌رسانی داشته باشند.

    مدیرکل روابط عمومی استانداری گیلان به نامگذاری گردشگری توسط محمدعلی نجفی استاندار در سال ۹۶ برای این استان اشاره کرد و افزود: امسال بیشتر توجه‌ها به مسائل اقتصادی بود.

    گلشن با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها افرادی خوش‌فکر و با تجربه هستند، اظهار کرد: روابط عمومی‌ها تلاش بسیاری برای اطلاع‌رسانی فعالیت‌های دولت انجام می‌دهند و نوروز سال گذشته ۵۰۰ خبر توسط روابط عموی دستگاه‌های مختلف گیلان تولید شده است.

    وی، خواستار تشکیل میز پاسخگویی توسط روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی گیلان در ایام نوروز امسال شد و بیان کرد: در نوروز مستندسازی تلاش دستگاه‌های اجرایی بسیار مهم است.

    *رسانه‌های گیلان با انصاف هستند

    مدیرکل روابط عمومی استانداری گیلان با بیان اینکه بیشتر رسانه‌های گیلان با انصاف هستند، تصریح کرد: اگر اطلاع‌رسانی به موقع انجام شود جلوی بسیاری از انتقادها علیه دولت و شایعه‌ها را می‌گیرد.

    گلشن، اطلاع‌رسانی به‌موقع را سبب کاهش بسیار حجم انتقادها عنوان کرد و گفت: لازم نیست به تمام انتقادها به طور مستقیم پاسخ داده شود.

    وی از تشکیل گروه نظارت با استفاده از کارشناسان حوزه روابط عمومی و ارتباطات در فضای اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرایی گیلان خبر داد و یادآور شد: رصد فضای اطلاع‌رسانی دستگاه‌ها در اختیار مسؤولان گذاشته می‌شود.

    مدیرکل روابط عمومی استانداری گیلان با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها وظیفه اطلاع‌رسانی و اجرای برنامه‌ها را به عهده دارند، خاطرنشان کرد: در ایام نوروز استفاده از پایگاه‌های مردم‌نهاد و بسیج حائز اهمیت است.

    گلشن‌، فراهم کردن فضای انتقاد را یکی از افتخارهای دولت خواند و اظهار کرد: دولت در زمینه مذکور سربلند است و تمام انتقادها را با روی گشاده می‌پذیرد البته در مورد تخریب‌ها محکم، مستدل و با زبان آمار پاسخ می‌دهد.

    وی در پایان، نوروز را تکرار زیبای طبیعت توصیف کرد و گفت: نوروز تکرار ملال‌آور نیست و ما روابط عمومی‌ها باید از نوروز و بهار درس گرفته و امید را در مردم افزایش دهیم، مدام خدمات دولت را تکرار کنیم اما تکراری که زیبا و هنرمندانه بوده و ملال‌آور نباشد.
    منبع:فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=12293

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *