×

مدیرکل صمت گیلان خبر داد : تشکیل ۱۴۰۵ پرونده تخلف صنفی در گیلان طی ایام نوروز

  • کد نوشته: 87788
  • ۱۴۰۲-۰۱-۱۲
  • 65 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل صمت گیلان گفت: در بازرسی هایی که از ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۱ تاکنون انجام داده ایم ۱۴۰۵ پرونده تخلف به مبلغ ۲۷۷ میلیارد و ۱۵۸ میلیون ریال تشکیل شده است. به گزارش گیل و دیلم ، تیمور پورحیدری در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به تصمیمات جلسه قرارگاه امنیت غذایی استان گیلان، اظهار کرد: […]

    مدیرکل صمت گیلان خبر داد : تشکیل ۱۴۰۵ پرونده تخلف صنفی در گیلان طی ایام نوروز
  • مدیرکل صمت گیلان گفت: در بازرسی هایی که از ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۱ تاکنون انجام داده ایم ۱۴۰۵ پرونده تخلف به مبلغ ۲۷۷ میلیارد و ۱۵۸ میلیون ریال تشکیل شده است.

    به گزارش گیل و دیلم ، تیمور پورحیدری در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به تصمیمات جلسه قرارگاه امنیت غذایی استان گیلان، اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروز برای مسافران، کشتارگاه های مرغ باید امروز و فردا فعال باشند و علاوه بر سهمیه تخصیصی، ۲۰۰ تن مازاد دیگر نیز برای استان توزیع شود که در مجموع به حدود ۵۵۰ تن برسد.

    وی با تاکید بر لزوم نظارت گسترده و چندجانبه، تصریح کرد: شرکت پشتیبانی امور دام از تاریخ ۱۰ فروردین ماه امسال، برای دریافت مرغ منجمد از سوی فرمانداران به منظور تنظیم بازار آخرین روزهای تعطیلات آمادگی دارد.

    مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان اولویت نخست را رصد و نظارت میدانی بر اقلام اساسی دانست و گفت: توزیع شکر دولتی، خرما و برنج نیز علاوه بر اقلام دیگر پرمصرف مردم در این ایام، مرتب در حال انجام است.

    پورحیدری با بیان اینکه بازرسان در سطح استان در دو شیفت صبح و عصر بر بازار و کالاهای اساسی نظارت خواهند داشت، عنوان کرد: در بازرسی هایی که از ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۱ تاکنون انجام داده ایم ۱۴۰۵ پرونده تخلف به مبلغ ۲۷۷ میلیارد و ۱۵۸ میلیون ریال تشکیل شده است.

    وی خاطرنشان کرد: قطعا بازرسین و گشت های مشترک در ایام تعطیلات بر پایانه‌های مسافربری و میزان کرایه جابجایی مسافران نیز رصد و نظارت ویژه خواهند داشت

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=87788

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *