×

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان خبر داد: افزوده شدن ۲۱۸ اتاق به ظرفیت اقامتی گیلان

  • کد نوشته: 86090
  • ۱۴۰۱-۱۱-۱۷
  • 68 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل میراث فرهنگی گیلان، از افتتاح ۷۳ پروژه گردشگری استان در دهه فجر خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از واحدهای یاد شده تعداد ۲۱۸ اتاق و ۶۰۰ تخت به ظرفیت اقامتی استان افزوده می شود. به گزارش گیل و دیلم ،ولی جهانی در حاشیه افتتاح ۷۳ پروژه گردشگری استان گیلان که با دستور وزیر […]

    مدیرکل میراث فرهنگی گیلان خبر داد: افزوده شدن ۲۱۸ اتاق به ظرفیت اقامتی گیلان
  • مدیرکل میراث فرهنگی گیلان، از افتتاح ۷۳ پروژه گردشگری استان در دهه فجر خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از واحدهای یاد شده تعداد ۲۱۸ اتاق و ۶۰۰ تخت به ظرفیت اقامتی استان افزوده می شود.

    به گزارش گیل و دیلم ،ولی جهانی در حاشیه افتتاح ۷۳ پروژه گردشگری استان گیلان که با دستور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و از طریق ویدئوکنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر، ۷۳ پروژه‌ گردشگری استان گیلان همزمان با سراسر کشور و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان و فرماندار شهرستان انزلی در ساختمان قندچیان به بهره‌برداری رسید.

    مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان ادامه داد: حجم سرمایه‌گذاری این پروژه‌ها ۳۱۰ میلیارد تومان می‌باشد که با بهره‌برداری از واحدهای یاد شده تعداد ۲۱۸ اتاق و ۶۰۰ تخت به ظرفیت اقامتی استان افزوده می شود.

    وی تصریح کرد: با افتتاح این پروژه‌های گردشگری در استان، برای ۳۰۰ نفر به صورت مستقیم و حدود ۴۲۰ نفر به صورت غیرمستقیم شغل ایجاد خواهد شد.

    جهانی درباره ساختمان قندچیان بیان کرد: ساختمان بانک ملی معروف به قندچیان در شهر بندرانزلی متعلق به دوره پهلوی اول بوده و با شماره ۱۱۱۴۵ به تاریخ ۱۱/۰۷/۱۳۸۳ در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است.

    وی خاطرنشان کرد: مرمت ساختمان طی ۱۵ ماه و از اعتبارات بانک ملی به مبلغ پنج میلیارد تومان با نظارت فنی کارشناسان اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان صورت پذیرفته و هم اینک ۱۱ نفر کارمند در این شعبه مشغول خدمات‌رسانی به شهروندان می‌باشند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=86090

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *