×

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان خبر داد: پیش بینی رشد ۶ درصدی ورود گردشگر نوروزی به گیلان

  • کد نوشته: 13062
  • ۱۳۹۵-۱۲-۲۰
  • 66 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل میراث فرهنگی گیلان با بیان اینکه در تعطیلات نوروز سال گذشته حدود ۶ میلیون گردشگر وارد استان شدند، گفت: برای تعطیلات نوروز امسال ۶ درصد رشد پیش بینی شده است. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، رضا علیزاده در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان لاهیجان، با بیان اینکه استراتژی استان گیلان در […]

    مدیرکل میراث فرهنگی گیلان خبر داد:  پیش بینی رشد ۶ درصدی ورود گردشگر نوروزی به گیلان
  • مدیرکل میراث فرهنگی گیلان با بیان اینکه در تعطیلات نوروز سال گذشته حدود ۶ میلیون گردشگر وارد استان شدند، گفت: برای تعطیلات نوروز امسال ۶ درصد رشد پیش بینی شده است.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، رضا علیزاده در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان لاهیجان، با بیان اینکه استراتژی استان گیلان در سال ۹۶ بر محور گردشگری قرار گرفته است، اظهار کرد: تعطیلات نوروز یک موقعیت خاص برای معرفی تمام توانمندی های گیلان است و با نظارت بر تاسیسات گردشگری، مراکز اقامتی و پذیرایی و سایر صنوف و تامین واحدهای اقامتی ثابت و موقت تلاش شده است که دغدغه مسافران در سفر به این استان بر طرف شده و رضایتمندی آنان فراهم گردد.

    مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان با اشاره به اینکه واحدهای اقامتی و پذیرایی گیلان آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی و خدمات رسانی به گردشگران هستند، خاطرنشان کرد: قبل از دولت تدبیر و امید یک هزار و ۱۷۵ واحد گردشگری در گیلان وجود داشت که این میزان هم اکنون به بیش از یک هزار و ۷۰۰ واحد و ۲۴ هزار تخت در استان گیلان رسیده است.

    وی عنوان کرد: گردشگری موقعیت ممتازی به نفع درآمدهای اقتصادی در استان است و منجر به درآمدهای پایدار خواهد شد و هدف ستاد اجرای خدمات سفر ارایه خدمات مطلوب برای مسافران است.

    این مقام مسئول یادآور شد: معرفی دقیق مناطق گردشگری کمتر شناخته شده و نشاط اجتماعی با برگزاری جشنواره های آیینی – بومی و سنتی در قالب نوروزگاه در دستور کار این اداره کل قرار دارد و برگزاری نمایشگاه های صنایع دستی مختلف در شهرستان های گیلان از جمله لاهیجان به منظور در دسترس قرار دادن محصولات با کیفی تر از جمله برنامه های ستاد خدمات سفر امسال است.

    علیزاده گفت: در تعطیلات نوروز سال گذشته حدود ۶ میلیون گردشگر وارد استان شدند که امسال با توجه به بارندگی های مناسب برف و باران در زمستان میل به مسافرت را افزایش داده لذا برای تعطیلات نوروز امسال ۶ درصد رشد پیش بینی شده است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=13062

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *