×

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان عنوان کرد: ارج گذاشتن به گیلانی‌های نام‌آور گامی در هویت‌سازی فرهنگی

  • کد نوشته: 14013
  • ۱۳۹۶-۰۱-۰۴
  • 83 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت: ارج گذاشتن به شخصیت والای گیلانی‌های نام‌آور در موزه میراث روستایی به عنوان قطب برجسته تاریخی، تمدنی و طبیعی گیلان گامی در مسیر هویت‌سازی فرهنگی است. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» رضا علیزاده عصر امروز در گردهمایی تشکل گیلانی‌های مقیم تهران در محل موزه میراث […]

    مدیرکل میراث فرهنگی گیلان عنوان کرد: ارج گذاشتن به گیلانی‌های نام‌آور گامی در هویت‌سازی فرهنگی
  • مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت: ارج گذاشتن به شخصیت والای گیلانی‌های نام‌آور در موزه میراث روستایی به عنوان قطب برجسته تاریخی، تمدنی و طبیعی گیلان گامی در مسیر هویت‌سازی فرهنگی است.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» رضا علیزاده عصر امروز در گردهمایی تشکل گیلانی‌های مقیم تهران در محل موزه میراث روستایی گیلان اظهار کرد: نشست‌های توسعه‌محور توسط گیلانی‌ها در راستای ارتقای جایگاه استان در سطح ملی و توسعه اصولی در کشور حائز اهمیت است.

    وی به موضوع‌های کلیدی در حوزه توسعه پایدار گیلان اشاره کرد و افزود: حضور گیلانی‌ها در صحنه‌های تاریخ‌ساز و کرسی‌های تصمیم‌گیری کلان کشور با همگرایی بیشتر اندیشه‌ها به منظور شکوفایی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های فرهنگی و اقتصادی استان موثر است.

    مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان با بیان اینکه گیلانی‌های نام‌آور موجب تعالی استان در سطح ملی و منطقه‌ای می‌شوند، تصریح کرد: نشست‌های هم‌اندیشی با محوریت گیلان در راستای توسعه استان تاثیرگذار است.

    علیزاده، مساعدت و همیاری گیلانی‌ها را عنصری مهم برای تبدیل شعارهای ایده‌آل گرایانه به عمل خواند و بیان کرد: اعتلاف فکری گیلان‌دوستان می‌تواند این استان را به قطب ممتاز در کشور تبدیل کند.

    وی به تقدیر از شخصیت‌های برجسته گیلان در موزه میراث روستایی در سال ۹۵ اشاره کرد و گفت: ارج گذاشتن به شخصیت والای گیلانی‌های نام‌آور در موزه میراث روستایی به عنوان قطب برجسته تاریخی، تمدنی و طبیعی گیلان گامی در مسیر هویت‌سازی فرهنگی است.
    منبع:فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=14013

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *