×

مدیرکل هواشناسی گیلان : دمای هوای گیلان از فردا افزایش می یابد

  • کد نوشته: 88265
  • ۱۴۰۲-۰۱-۲۸
  • 96 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: از فردا سه شنبه روند افزایش دما تا پایان هفته برای این استان پیش بینی می شود. به گزارش گیل و دیلم ، محمد دادرس در گفتگویی با اشاره به الگوهای حاکم بر نقشه‌های هواشناسی اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه بارشی طی امروز و تضعیف تدریجی آن از […]

    مدیرکل هواشناسی گیلان : دمای هوای گیلان از فردا افزایش می یابد
  • مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: از فردا سه شنبه روند افزایش دما تا پایان هفته برای این استان پیش بینی می شود.

    به گزارش گیل و دیلم ، محمد دادرس در گفتگویی با اشاره به الگوهای حاکم بر نقشه‌های هواشناسی اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه بارشی طی امروز و تضعیف تدریجی آن از عصر و شب در منطقه است.

    وی با بیان اینکه این مدت شاهد ابرناکی و مه آلود بودن هوا و همچنین در بعضی مناطق بارندگی و وزش باد خواهیم بود، افزود: از فردا سه شنبه طی روز روند افزایش دما تا پایان هفته پیش بینی می‌شود.

    دادرس تصریح کرد: از روز پنجشنبه با شکل گیری جریانات جنوبی، افزایش محسوس دما، وزش باد جنوبی به ویژه در ارتفاعات و دامنه‌ها و در برخی نقاط رگبار و رعد و برق دور از انتظار نیست.

    وی با اشاره به اینکه بیشترین بارندگی در شهر تالش رخ داده است، گفت: لیسار تالش با ۷۰ میلیمتر، حویق با ۶۰ میلیمتر و املش با ۵۳ میلیمتر بیشترین بارندگی‌ها را داشته است.

    مدیرکل هواشناسی گیلان تصریح کرد: دریا امروز و فردا مواج است و تا چهارشنبه برای فعالیت‌های دریانوردی نامناسب است.

    وی ادامه داد: دمای فعلی شهر رشت مرکز گیلان را ۱۲ درجه سلسیوس و رطوبت هوای این شهر را ۹۵ درصد بوده است.

    دادرس اضافه کرد: طی شبانه روز گذشته اسب وونی تالش با صفر درجه سلسیوس خنک‌ترین و منجیل با ۱۷ درجه سلسیوس گرم‌ترین شهرها گزارش شده است

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=88265

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *