×

مدیرکل هواشناسی گیلان عنوان کرد: باران در راه گیلان/ هوا ۸ درجه خنک می شود

  • کد نوشته: 91874
  • ۱۴۰۲-۰۶-۰۲
  • 83 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل هواشناسی گیلان، از کاهش چهار تا هشت درجه ای متوسط دمای هوای استان خبر داد و گفت: از جمعه تا یکشنبه، ابرناکی و کاهش دما و بارندگی شدید به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها پیش بینی می شود. به گزارش گیل و دیلم ، محمد دادرس در گفت وگویی، آسمان گیلان را صاف تا […]

    مدیرکل هواشناسی گیلان عنوان کرد: باران در راه گیلان/ هوا ۸ درجه خنک می شود
  • مدیرکل هواشناسی گیلان، از کاهش چهار تا هشت درجه ای متوسط دمای هوای استان خبر داد و گفت: از جمعه تا یکشنبه، ابرناکی و کاهش دما و بارندگی شدید به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها پیش بینی می شود.

    به گزارش گیل و دیلم ، محمد دادرس در گفت وگویی، آسمان گیلان را صاف تا کمی ابری همراه با افزایش ابر و وزش باد دانست و اظهار کرد: بیشینه و کمینه دمای هوای استان بین ۱۵ و ۳۶ درجه سلسیوس در نوسان است.

    وی نقشه های هواشناسی را نشان دهنده گذر جوی کم و بیش ناپایدار طی امروز در منطقه دانست و افزود: طی عصر و شب امروز در بعضی از نقاط با شکل گیری ناپایداری های همرفتی شرایط برای رگبار و رعد و برق مهیاست.

    مدیرکل هواشناسی گیلان از فعالیت سامانه ناپایدار از اواخر وقت امروز خبر داد و تصریح کرد: از جمعه با نفوذ سامانه بارشی و نسبتا خنک و شمالی شدن جریانات، ابرناکی و کاهش دما و بارندگی شدید به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها پیش بینی می شود.

    دادرس از کاهش چهار تا هشت درجه ای متوسط دمای هوای استان خبر داد و خاطرنشان کرد: وزش باد شدید و رعد و برق و مه آلودگی و در مناطق مستعد احتمال تگرگ تا اوایل هفته آینده مورد انتظار است.

    وی آبگرفتگی منطقه ای و بالا آمدن سطح آب رودخانه ها و مسیل ها و احتمال جاری شدن سیلاب موقتی و برخورد صاعقه را از جمله مخاطرات این سامانه جوی دانست

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=91874

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *