×

مدیرکل کمیته امداد گیلان خبر داد: افتتاح ۴۰۵ مسکن مددجویی در دهه فجر امسال

  • کد نوشته: 9412
  • ۱۳۹۵-۱۰-۲۷
  • 84 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل کمیته امداد استان گیلان از واگذاری ۴۰۵ واحد مسکن مددجویی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان گیلان همزمان با دهه فجر امسال خبر داد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم علیرضا محمدی با اشاره به احداث واحدهای مسکونی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در گیلان اظهار کرد:هریک از این واحدها با […]

    مدیرکل کمیته امداد گیلان خبر داد:  افتتاح ۴۰۵ مسکن مددجویی در دهه فجر امسال
  • مدیرکل کمیته امداد استان گیلان از واگذاری ۴۰۵ واحد مسکن مددجویی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان گیلان همزمان با دهه فجر امسال خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم علیرضا محمدی با اشاره به احداث واحدهای مسکونی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در گیلان اظهار کرد:هریک از این واحدها با زیربنای ۵۰ متر مربع وجمعا ۲۰ هزار و ۷۱۵ متر مربع و با هزینه ۱۰۸ میلیارد و ۶۹۷ میلیون ریال احداث شده است .

    وی به افتتاح ۴۰۵ واحد مسکن مددجویی به منظور واگذاری به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد گیلان همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی سال جاری اشاره کرد و افزود:زنان سرپرست خانوار در اولویت بهره‌مندی از این واحدهای مسکونی هستند .

    مدیرکل کمیته امداد استان گیلان با بیان اینکه احداث یک ‌هزار واحد مسکن مددجویی با مشارکت سپاه قدس گیلان در حال انجام است، تصریح کرد:تاکنون بیش از ۴۰ درصد از این واحدهای مسکونی تحویل مددجویان نیازمند شده است .

    وی تعداد واحدهای مسکونی مددجویان روستایی را ۲۸۶ واحد اعلام کرد و افزود:۱۱۹ واحد مسکونی نیز به مددجویان شهری واگذار می شود و علاوه بر ۴۰۵ واحد مسکونی که در دهه فجر امسال به مددجویان واگذار می شود تعداد ۸۰۲ واحد نیز در دست ساخت است.

    محمدی از تحت پوشش بودن ۱۱۵ هزار و ۵۰۰ خانوار در قالب ۲۴۰ هزار نفر در گیلان خبر داد و گفت:کاهش پنج درصدی این مددجویان در نیمه نخست سال جاری با رویکرد توانمندسازی در ابعاد مختلف اقتصادی،اجتماعی و فرهنگی در استان انجام شده است .

    وی به اعطاء تسهیلات اشتغال، ازدواج و مسکن به چهار هزار نفر از مددجویان تحت پوشش اشاره کرد و افزود:مددجویان با دریافت این تسهیلات به صورت عمومی و تخصصی از چرخه حمایتی کمیته امداد استان خارج شدند .

    مدیرکل کمیته امداداستان گیلان با اشاره به اینکه تعداد مددجویان زیر پوشش استان هم اکنون از ۱۱۵ هزار خانوار به ۱۰۸ هزار و ۵۷ خانوار کاهش پیدا کرده است،خاطرنشان کرد:روند توانمندسازی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در استان همچنان ادامه دارد .

    محمدی ساخت مسکن،اشتغالزایی و رسیدگی به مسائل فرهنگی خانوارهای تحت پوشش را از برنامه‌های مهم کمیته امداد گیلان خواند و یادآور شد:اصلی ترین و مهم ترین وظیفه کمیته امداد بررسی و شناخت انواع محرومیت‌های مادی و معنوی خانواده‌ها و تلاش در جهت کاهش این مشکلات و کمبود هااست/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=9412

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *