×

مدیرکل کمیته امداد گیلان خبر داد کمک ۲ میلیارد تومانی کمک مردم گیلان در جشن نیکوکاری

  • کد نوشته: 13141
  • ۱۳۹۵-۱۲-۲۱
  • 47 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل کمیته امداد گیلان از کمک دو میلیارد تومانی کمک مردم این استان در جشن نیکوکاری طی سال گذشته خبر داد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»علیرضا محمدی امروز با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری فرصتی برای کمک به نیازمندان است اظهار کرد: جشن نیکوکاری با ۴۰ پایگاه ثابت و سیار برای جمع‌آوری کمک‌های […]

    مدیرکل کمیته امداد گیلان خبر داد کمک ۲ میلیارد تومانی کمک مردم گیلان در جشن نیکوکاری
  • مدیرکل کمیته امداد گیلان از کمک دو میلیارد تومانی کمک مردم این استان در جشن نیکوکاری طی سال گذشته خبر داد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»علیرضا محمدی امروز با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری فرصتی برای کمک به نیازمندان است اظهار کرد: جشن نیکوکاری با ۴۰ پایگاه ثابت و سیار برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به نیازمندان کمیته امداد از ۱۸ تا ۲۰ اسفند ماه جاری در گیلان اجرایی شد.

    وی با بیان اینکه شعار جشن نیکوکاری را «بهار همدلی و شکوه مهربانی» عنوان کرد و گفت: سال گذشته مردم نوعدوست گیلان در جشن نیکوکاری دو میلیارد تومان در قالب کمک‌های نقدی و غیر نقدی به نیازمندان کمک کردند.

    مدیر کل کمیته امداد امام خمینی گیلان از توزیع ۳۵۰ هزار پاکت در بین دانش‌آموزان این استان خبر داد و گفت: فراهم آوردن شرایط مناسب برای نیازمندان به ویژه دانش‌آموزان بی‌بضاعت در آستانه سال نو از اهداف توزیع این پاکت‌ها ذکر کرد.

    وی با تصریح بر اینکه ۱۰۸ هزار خانوار در گیلان زیرپوشش کمیته امداد هستند، بیان کرد: برای حدود ۹۶۰ خانوار سالمند زمین‌گیر در ماه ۹۰۰ هزار ریال مستمری پرداخت می‌شود و توانمندسازی، شکوفایی استعداد، رشد، پویایی و چابک‌سازی نیازمندان با ارائه خدمات اجتماعی و فرهنگی از اهداف کمیته امداد است.

    به گفته محمدی، ۸۰ هزار خانوار سالمند و یک‌هزار و ۵۰۰ خانوار بیمار صعب‌العلاج زیرپوشش کمیته امداد هستند و نیاز به مساعدت خیران و افراد نیکوکار دارند.
    منبع:فارس

    برچسب ها

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=13141

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *