×

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی سیاهکل خبر داد: ساماندهی ۲۰۰ فقره کنتور آب شرب در شهرستان سیاهکل

  • کد نوشته: 10760
  • ۱۳۹۵-۱۱-۱۷
  • 258 بازدید
  • ۰
  • مدیر امور آب و فاضلاب روستایی سیاهکل از ساماندهی کنتورهای خراب آب شرب در روستاهای این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، یاسر علیزاده گفت: از ابتدای سال جاری ۲۰۰ فقره از کنتورهای خراب آب شرب در روستاهای شهرستان سیاهکل جمع آوری و ساماندهی شد. مدیر امور آب و فاضلاب روستایی […]

    مدیر امور آب و فاضلاب روستایی سیاهکل خبر داد: ساماندهی ۲۰۰ فقره کنتور آب شرب در شهرستان سیاهکل
  • مدیر امور آب و فاضلاب روستایی سیاهکل از ساماندهی کنتورهای خراب آب شرب در روستاهای این شهرستان خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، یاسر علیزاده گفت: از ابتدای سال جاری ۲۰۰ فقره از کنتورهای خراب آب شرب در روستاهای شهرستان سیاهکل جمع آوری و ساماندهی شد.

    مدیر امور آب و فاضلاب روستایی سیاهکل با بیان اینکه در حال حاضر ۱۲ هزار و ۶۰۰ مشترک روستایی در این شهرستان از آب آشامیدنی مناسب و بهداشتی برخوردارند، افزود: در یک ماه گذشته ۱۵ مورد از انشعابات غیرمجاز در روستاهای این شهرستان شناسایی و با متخلفان برخورد قانونی شد.

    علیزاده همچنین از ترمیم شکستگی خط انتقال آب شرب روستای چوشل خبر داد و گفت: برای رفع این شکستگی بیش از ۱۰ میلیون ریال هزینه و مشکل اُفت فشار آب آشامیدنی ۱۰۰ خانوار برطرف شد.

    وی، با اشاره به شستشوی مخزن زمینی ۲۰۰ مترمکعبی روستای آسیابر، افزود: این مخزن کار ذخیره سازی آب شرب ۳۴۰ خانوار را عهده دار است./ایلنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=10760

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *