×

مدیر کل بیمه سلامت گیلان: بیش از ۱.۵ میلیون نفر در گیلان زیرپوشش بیمه سلامت هستند

  • کد نوشته: 9421
  • ۱۳۹۵-۱۰-۲۸
  • 80 بازدید
  • ۰
  • مدیر کل بیمه سلامت گیلان گفت: یک‌میلیون و ۵۲۰ هزار نفر در گیلان زیرپوشش بیمه سلامت هستند. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم علی اکبری با اشاره به فعالیت بیمه سلامت در گیلان اظهار کرد: در گیلان جمعیت یک‌میلیون و ۵۲۰ هزار نفر زیرپوشش بیمه سلامت هستند. وی با بیان اینکه از تعداد بیمه‌شدگان […]

    مدیر کل بیمه سلامت گیلان: بیش از ۱.۵ میلیون نفر در گیلان زیرپوشش بیمه سلامت هستند
  • مدیر کل بیمه سلامت گیلان گفت: یک‌میلیون و ۵۲۰ هزار نفر در گیلان زیرپوشش بیمه سلامت هستند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم علی اکبری با اشاره به فعالیت بیمه سلامت در گیلان اظهار کرد: در گیلان جمعیت یک‌میلیون و ۵۲۰ هزار نفر زیرپوشش بیمه سلامت هستند.

    وی با بیان اینکه از تعداد بیمه‌شدگان مذکور یک‌میلیون و ۱۵ هزار نفر بیمه شده روستایی هستند، افزود: ۲۵۴ هزار نفر زیرپوشش بیمه همگانی هستند.

    مدیر کل بیمه سلامت گیلان گفت: بیمه سلامت همگانی از اقدام های خوب نظام بوده که با پیش‌بینی پنج میلیون نفر برای بیمه همگانی آغاز شد و اکنون ۱۰ میلیون نفر در کشور زیرپوشش این بیمه هستند.

    وی ۶۶ درصد بیمه شدگان مذکور را اجاره‌نشین عنوان کرد و یادآور شد: ۷۰ درصد کسانی که زیرپوشش بیمه همگانی قرار گرفته‌اند درآمد آنها زیر یک‌میلیون تومان بوده است.

    اکبری با تصریح بر اینکه در گیلان با ۷۴ دفتر پیشخوان دولت قرارداد داریم، خاطرنشان کرد: در رشت با حدود ۱۹ دفتر پیشخوان دولت قرارداد داریم و بیمه شدگان می‌توانند برای دریافت دفترچه بیمه خود به این دفاتر مراجعه کرده و رایگان دفترچه بگیرند.

    وی بیماران خاص را نیز زیرپوشش بیمه همگانی دانست و خاطرنشان کرد: بیمه سلامت گیلان دو هزار و ۷۴۰ بیمار خاص را زیرپوشش دارد که در سال‌های ۹۳ و ۹۴ مبلغ ۴۶ میلیارد تومان برای آنها هزینه شده و در سال جاری تاکنون ۱۶ میلیارد تومان برای آنها پرداخت شده است./فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=9421

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *