×

مدیر کل حفاظت محیط زیست گیلان خبر داد : اجرای ۶۴ برنامه هوای پاک در گیلان

  • کد نوشته: 9588
  • ۱۳۹۵-۱۰-۳۰
  • 137 بازدید
  • ۰
  • مدیر کل حفاظت محیط زیست گیلان از اجرای ۶۴ برنامه به مناسبت هفته هوای پاک در این استان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها با شعار «با هم به سوی هوای پاک» اجرا می‌شود. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم قربانعلی محمدپور امروز با اشاره به اجرای برنامه‌های هفته پاک اظهار کرد: برنامه‌های هفته […]

    مدیر کل حفاظت محیط زیست گیلان خبر داد : اجرای ۶۴ برنامه هوای پاک در گیلان
  • مدیر کل حفاظت محیط زیست گیلان از اجرای ۶۴ برنامه به مناسبت هفته هوای پاک در این استان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها با شعار «با هم به سوی هوای پاک» اجرا می‌شود.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم قربانعلی محمدپور امروز با اشاره به اجرای برنامه‌های هفته پاک اظهار کرد: برنامه‌های هفته هوای پاک مانند سال‌های گذشته با محوریت اداره کل محیط زیست و با شعار «باهم به سوی هوای پاک» از روز گذشته آغاز شده است.

    وی از اجرای ۶۴ برنامه با شعار «با هم به سوی هوای پاک» در این استان خبر داد و گفت: برنامه‌های متنوع با هدف تنویر افکار عمومی در هفته هوای پاک اجرا می‌شود.

    مدیر کل حفاظت محیط زیست گیلان برپایی میز خدمت و پاسخ به سؤالات شهروندان در زمینه آلاینده‌های هوا در مرکز شهر رشت و نصب سیستم فیلترینگ شرکت شمش در بندر انزلی را از جمله برنامه‌ها عنوان کرد.

    وی با اشاره به اینکه جشن آغاز هفته هوای پاک در مدرسه مسکن مهر و آشنایی بیشتر دانش‌آموزان در حفظ و نگهداری هوای پاک برگزار شده است، تصریح کرد: برگزاری همایش یک روزه تاثیر و نقش هوای سالم بر سلامت افراد با مشارکت و هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی و اداره حفاظت محیط زیست رشت از جمله برنامه‌های هفته پاک است.

    محمدپور برگزاری کارگاه‌های آموزشی متنوع و پایش آلودگی هوا و آب برای صنایع و برپایی مسابقات نقاشی از دیگر برنامه‌های هفته هوای پاک ذکر کرد و گفت: همایش پیاده‌روی و دوچرخه سواری در لاهیجان و لنگرود با حضور کارکنان حفاظت محیط زیست و همراهی مردم و دوستداران طبیعت و هوای پاک برگزار می‌شود.

    وی با بیان اینکه بازدید مشترک از مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین با حضور اداره حمل و نقل در هفته هوای پاک انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: مراسم بزرگداشت هفته هوای پاک در مدارس استان و شهرستان‌ها و حضور نیروهای یگان حفاظت محیط زیست در نماز جمعه از برنامه‌های دیگر هفته پاک است./فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=9588

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *