×

مدیر کل فناوری ارتباطات و اطلاعات گیلان خبر داد: اجرای پروژه شهر هوشمند در شهرهای لاهیجان، انزلی و آستارا

  • کد نوشته: 12542
  • ۱۳۹۵-۱۲-۱۳
  • 50 بازدید
  • ۰
  • مدیر کل فناوری ارتباطات و اطلاعات گیلان گفت: پروژه شهر هوشمند علاوه بر رشت در لاهیجان ، انزلی و آستارا نیز اجرایی می شود. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» فرزاد توکلی در مراسم افتتاح سامانه برون سپاری خدمات الکترونیک شهر رشت از هزارو ۱۰۰ خدمت دولتی خبر داد و گفت: از این تعداد […]

    مدیر کل فناوری ارتباطات و اطلاعات گیلان خبر داد:  اجرای پروژه شهر هوشمند در شهرهای لاهیجان، انزلی و آستارا
  • مدیر کل فناوری ارتباطات و اطلاعات گیلان گفت: پروژه شهر هوشمند علاوه بر رشت در لاهیجان ، انزلی و آستارا نیز اجرایی می شود.
    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» فرزاد توکلی در مراسم افتتاح سامانه برون سپاری خدمات الکترونیک شهر رشت از هزارو ۱۰۰ خدمت دولتی خبر داد و گفت: از این تعداد ۷۰۰ خدمت دارای شناسنامه شدند که یک سوم آن در اختیار شهرداری ها قرار دارد .
    وی با بیان اینکه از ۷۰۰ خدمت شناسنامه دار ، ۲۲۰ خدمت به مردم ارائه می شود خاطر نشان کرد : ۲۰ خدمت دیگر نیز به این ۲۲۰ خدمت افزوده شده است .
    وی از رونمایی های بیشتری در عرصه خدمات رسانی در آینده ای نزدیک خبر داد و تصریح کرد: مجموعه استان آماده همکاری بر ای خدمات رسانی های بیشتر هستند و لازم است این تجارب به شهرداری های سایر شهر ها نیز منتقل شود .
    مدیر کل فناوری ارتباطات و اطلاعات گیلان اضافه کرد:پروژه شهر هوشمند علاوه بر رشت در لاهیجان ، انزلی و آستارا نیز اجرایی می شود .
    سرپرست آمار و انفورماتیک سازمان حمل و نقل بار و مسافر نیز در تشریح اقدامات انجام شده در اجرایی شدن طرح برون سپاری خدمات الکترونیک، این طرح را شامل هدف در کاهش هزینه و تحقق کیفیت های برتر اعلام و اظهار کرد: این برون سپاری در فازهای اجرا و پایش عملکرد اجرایی شده است .

    یزدانی بیان کرد: برای اجرای این طرح از شهرهای بزرگی مانند مشهد، اصفهان و قم بازدید به عمل آمد که همگی نیز فاقد تجربه برون سپاری خدمات الکترونیکی بودند .
    وی با بیان اینکه این طرح در سازمان حمل و نقل بار و مسافر رشت در دفاتر پیشخوان پیاده شد گفت: این مدل پایلوت کشوری بوده و اجرای آن تاکنون در کشور سابقه نداشت .

    سرپرست آمار و انفورماتیک سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت افزود: در مجموع در ۷ ماه گذشته بیش از ۱۷ هزارو ۵۰۰ مورد با تراکنش مالی در سامانه ثبت و از شروع اجرای پروژه نیز ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کاهش هزینه اعمال شده است .

    یزدانی با اشاره به ارائه خدمات به ۳۸ دفتر پیشخوان دولتی افزود:کاهش سفرهای درون شهری و فراهم کردن خدمات رفاهی از جمله خدماتی است که طرح برون سپاری الکترونیکی به دنبال دارد .
    منبع:ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=12542

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *