×

مدیر کل میراث فرهنگی گیلان: رحلت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی از اتفاقات تلخ تاریخ است

  • کد نوشته: 9123
  • ۱۳۹۵-۱۰-۲۰
  • 148 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل میراث فرهنگی گیلان ضمن ارتحال “حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی” (ره) گفت:رحلت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی” (ره)، به مانند دیگر اتفاقات تلخ تاریخ، ناگوار بوده و به آسانی قابل جبران نیست. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی، رضا علیزاده در پی ارتحال “حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی” […]

    مدیر کل میراث فرهنگی گیلان:  رحلت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی از اتفاقات تلخ تاریخ است
  • مدیرکل میراث فرهنگی گیلان ضمن ارتحال “حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی” (ره) گفت:رحلت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی” (ره)، به مانند دیگر اتفاقات تلخ تاریخ، ناگوار بوده و به آسانی قابل جبران نیست.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی، رضا علیزاده در پی ارتحال “حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی” (ره)رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:ارتحال جانگداز مجاهد فقیه، یارپایدار حضرت امام خمینی(ره)و یاور ماندگار مقام معظم رهبری،”حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی” (ره)،به ماننددیگر اتفاقات تلخ تاریخ، ناگوار بوده و به آسانی قابل جبران نیست.

    وی ادامه داد:تلخی این خبر را، اتکال به الطاف الهی و شکوه سال ها مجاهدت ایشان در مبارزه‌ی با طاغوت و مساعدت شان در شکل گیری و وقوع انقلاب شکوهمند اسلامی و همراهی همه جانبه ایشان در تثبیت و توسعه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می تواند تحمل پذیر کند.

    علیزاده افزود:به یقین ملت غیور، انقلابی و قدر شناس ایران اسلامی به نیکی آن نیک مرد را می شناسند و چندان در فراز و فرود دوران پیش از انقلاب و روزهای پر فروغ پس از انقلاب از مساعی آسمانی آن مرد ساعی و صبور خاطره ها دارند که بتوانند با یاد آن اینک،خاطر پریشان خود را تسلی دهند.

    مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان اظهار کرد:اینجانب رحلت جانسوز را به محضر مقام معظم رهبری،ملت شریف ایران و به ویژه بیت معظم آن فقید سعید، تسلیت و تعزیت گفته،از درگاه خداوند رحمان برای آن عزیز سفر کرده علو درجات و برای خانواده‌ی معزا و عموم دوستداران و دلبستگان ایشان صبر و شکیبایی خواستارم.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=9123

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *