×

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گیلان عنوان کرد: ماسوله و قلعه‌رودخان نگین جاذبه‌های گردشگری ایران

  • کد نوشته: 13255
  • ۱۳۹۵-۱۲-۲۲
  • 113 بازدید
  • ۰
  • مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گیلان گفت: شهرک تاریخی ماسوله و قلعه‌رودخان نگین جاذبه‌های گردشگری ایران بوده و همواره مورد توجه گردشگران ایرانی و خارجی قرار می‌گیرند. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» ،رضا علیزاده امروز با بیان اینکه گیلان آماده استقبال از مسافران نوروزی است اظهار کرد: گیلان به لحاظ برخورداری […]

    مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گیلان عنوان کرد: ماسوله و قلعه‌رودخان نگین جاذبه‌های گردشگری ایران
  • مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گیلان گفت: شهرک تاریخی ماسوله و قلعه‌رودخان نگین جاذبه‌های گردشگری ایران بوده و همواره مورد توجه گردشگران ایرانی و خارجی قرار می‌گیرند.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» ،رضا علیزاده امروز با بیان اینکه گیلان آماده استقبال از مسافران نوروزی است اظهار کرد: گیلان به لحاظ برخورداری از زیبایی‌های طبیعی و جاذبه‌های تاریخی جایگاه ممتازی در سطح کشور دارد.

    وی گیلان را دارای جاذبه‌های بسیاری دانست و گفت: شهرک تاریخی ماسوله و قلعه رودخان به عنوان نگین جاذبه‌های گردشگری ایران محسوب می‌شوند و این جاذبه‌های تاریخی به دلیل ارزش جهانی همواره مورد توجه گردشگران ایرانی و خارجی قرار دارند.

    مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گیلان بازرسی مستمر از مراکز اقامتی و خدماتی این استان را از برنامه‌های این نهاد عنوان کرد و یادآور شد: توجه به بحث عابربانک‌ها و نصب بنرهای خوشامدگویی به مسافران از ضروریات خدمات رسانی به گردشگران نوروزی است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=13255

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *