×

مسابقات بین مدارس سما استان گیلان در لاهیجان برگزار شد

  • کد نوشته: 9798
  • ۱۳۹۵-۱۱-۰۴
  • 150 بازدید
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گیل و دیلم صبح روز دوشنبه ۴ بهمن ماه مسابقات فوتبال و تنیس روی میز بین مدارس سما استان گیلان به میزبانی شهرستان لاهیجان و با حضور سه تیم شهرستان های لاهیجان،رشت و آستارا در سالن ورزشی دانشگاه سما لاهیجان با حضور مسئولین برگزار گردید. مسابقات در دو رشته فوتبال […]

    مسابقات بین مدارس سما استان گیلان در لاهیجان برگزار شد
  • به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گیل و دیلم صبح روز دوشنبه ۴ بهمن ماه مسابقات فوتبال و تنیس روی میز بین مدارس سما استان گیلان به میزبانی شهرستان لاهیجان و با حضور سه تیم شهرستان های لاهیجان،رشت و آستارا در سالن ورزشی دانشگاه سما لاهیجان با حضور مسئولین برگزار گردید.

    مسابقات در دو رشته فوتبال و تنیس روی میز به ترتیب به شرح زیر پایان یافت:

    در رشته فوتبال تیم سما لاهیجان با برتری برابر تیمهای آستارا و رشت با اقتدار قهرمان استان گیلان شد و تیمهای آستارا و رشت به ترتیب در مامهای دوم و سوم قرار گرفتند.

    در تنیس روی میز نیز در قسمت تیمی مسابقات، تیم سما لاهیجان به مقام قهرمانی مسابقات دست یافت و تیم های رشت و آستارا به ترتیب دوم و سوم شدند و در قسمت انفرادی نیز به ترتیب عماد فرحبخش از لاهیجان مقام اول،احسان نوروزنیا از لاهیجان مقام دوم و مقام سوم این مسابقات نیز مشترکا به مهدی علیجانی از لاهیجان و محمد امین حامد نیا از رشت تعلق گرفت.
    قابل به ذکر است این مسابقات در حضور امید آوخ رابط تربیت بدنی سما استان گیلان و مسئول ورزش مدارس سما پهنه شمال کشور ، جواد نجار تمیزکار عضو شورای سیاستگذاری سازمان سما استان گیلان و رییس مرکز آموزش سما لاهیجان و افشین وهابی گزارشگر صدا و سیمای مرکز گیلان برگزار گردید.


























    ? امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=9798

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *