×

مناطق گردشگری آستانه اشرفیه پاکسازی شد

  • کد نوشته: 13617
  • ۱۳۹۵-۱۲-۲۷
  • 130 بازدید
  • ۰
  • به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»،مبادی ورودی و همچنین مناطق گردشگری شهرستان استانه اشرفیه با همکاری اعضای کارگروه ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان از زباله پاکسازی شد. ابراهیم غلامی رییس حفاظت محیط زیست آستانه اشرفیه با اعلام این خبر گفت: اقدامات این کارگروه بر اساس مصوبات کمیته مدیریت پسماند و بر پایه طرح مسیر سبز،ساحل […]

    مناطق گردشگری آستانه اشرفیه پاکسازی شد
  • به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»،مبادی ورودی و همچنین مناطق گردشگری شهرستان استانه اشرفیه با همکاری اعضای کارگروه ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان از زباله پاکسازی شد.

    ابراهیم غلامی رییس حفاظت محیط زیست آستانه اشرفیه با اعلام این خبر گفت: اقدامات این کارگروه بر اساس مصوبات کمیته مدیریت پسماند و بر پایه طرح مسیر سبز،ساحل پاک ساماندهی و اجرا شده است .

    وی افزود: در این برنامه، اداره راه، شهرداری ها، بخشداری ها، دهیاری های تابعه، اداره منابع طبیعی و جمعی از دوستداران محیط زیست نسبت به پاکسازی مسیرها و مناطق هدف اقدام کردند.

    طرح مسیر سبز، ساحل پاک در شش استان تهران، البرز،قزوین، گیلان، مازندران و گلستان در آستانه سال نو و به منظور برنامه ریزی برای حفظ محیط زیست و مدیریت پسماند اجرا می شود.

    غلامی از تمامی مسافران و میهمانان نوروزی خواست با توجه به وجود مشکل پسماند و امکانات محدود شهرداری ها به نظافت و پاکیزگی محیط زیست توجه بیشتری کنند و حق میهمانی را بجا آورند تا بتوانیم با افتخار، میزبانی آنها را به نحو احسنت پذیرا باشیم.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=13617

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *