×

مهدوی کار خود را به عنوان فرماندار تالش آغاز کرد

  • کد نوشته: 9353
  • ۱۳۹۵-۱۰-۲۶
  • 97 بازدید
  • ۰
  • طی مراسمی در فرمانداری تالش ، «سیدعیسی مهدوی» کار خود را به عنوان فرماندار جدید این شهرستان آغاز کرد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم طی مراسمی را که امروز (شنبه ۲۵ دی) با حضور «دکتر محمدعلی نجفی» استاندار گیلان در سالن اجتماعات کوثر فرمانداری تالش برگزار شد، «سیدعیسی مهدوی» کار خود را به […]

    مهدوی کار خود را به عنوان فرماندار تالش آغاز کرد
  • طی مراسمی در فرمانداری تالش ، «سیدعیسی مهدوی» کار خود را به عنوان فرماندار جدید این شهرستان آغاز کرد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم طی مراسمی را که امروز (شنبه ۲۵ دی) با حضور «دکتر محمدعلی نجفی» استاندار گیلان در سالن اجتماعات کوثر فرمانداری تالش برگزار شد، «سیدعیسی مهدوی» کار خود را به عنوان فرماندار جدید این شهرستان آغاز کرد.

    در آیین تکریم از «علی فتح اللهی» فرماندار پیشین و معرفی فرماندار جدید این شهرستان، علاوه بر استاندار گیلان، «محمد احمدی پور» معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان، مسئولان ادارات و نهادهای دولتی و غیر دولتی تالش، نیروهای نظامی و انتظامی، خبرنگاران و اصحاب قلم و رسانه، کارکنان فرمانداری تالش و جمع کثیری از اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

    استاندار گیلان و هیأت همراه پیش از حضور در آیین تکریم و معارفه، از شرکت تولید و تکثیر ماهیان خاویاری دریا خاویار تالش بازدید به عمل آوردند.

    این مزرعه پرورش ماهیان خاویاری که برای ۱۸ نفر شغل ایجاد کرده، در زمینی به مساحت ۱۵ هزار مترمربع و برای تولید و استحصال ۳۰ تن گوشت ماهی خاویاری و ۲ تن خاویار توسط بخش خصوصی احداث شده است.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، در شهرستان تالش ۴ مزرعه پرورش ماهیان خاویاری با ظرفیت اسمی تولید ۱۴۰ تن گوشت ماهی خاویاری و ۵.۵ تن خاویار، با قابلیت ایجاد اشتغال برای ۶۰ نفر نیز فعالیت دارد که این شهرستان را به یکی از قطب های تولید ماهیان خاویاری در استان گیلان تبدیل کرده است/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=9353

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *