×

میزان خسارت برف به شبکه برق گیلان برآورد شد

  • کد نوشته: 11916
  • ۱۳۹۵-۱۲-۰۳
  • 181 بازدید
  • ۰
  • مدیر عامل شرکت توزیع برق گیلان گفت:میزان خسارت برف اخیر به شبکه برق استان برآورد شد و آمارهای دقیق به زودی اعلام می شود. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»،جمشید طالبی در خصوص میزان خسارت برف اخیر به شبکه های توزیع برق گفت:برآورد خسارت ها انجام شده است و به زودی میزان دقیق خسارت […]

    میزان خسارت برف به شبکه برق گیلان برآورد شد
  • مدیر عامل شرکت توزیع برق گیلان گفت:میزان خسارت برف اخیر به شبکه برق استان برآورد شد و آمارهای دقیق به زودی اعلام می شود.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»،جمشید طالبی در خصوص میزان خسارت برف اخیر به شبکه های توزیع برق گفت:برآورد خسارت ها انجام شده است و به زودی میزان دقیق خسارت را اعلام خواهیم کرد.

    وی افزود:شدت و تداوم برف اخیر بسیار زیاد بود و به همین دلیل به دلیل سیم پارگی ها و سقوط درختان بر سیم های برق شاهد خاموشی هایی در استان بودیم.

    طالبی ادامه داد:بیش از ۶میلیارد تومان به شبکه های توزیع برق در برف سنگین اخیر خسارت وارد شده است.

    وی با اشاره به اینکه بیشتر خاموشی هاب برق در مرکز استان و شهرستانهای آستانه، سیاهکل و لاهیجان رخ داد،تصریح کرد:با تلاش اکیپ های عملیاتی خاموشی برق از ۲۳۰هزار مشترک به ۵۳هزار
    مشترک تا قطع شدن بارش برف کاهش یافت و این کاری بزرگ از سوی برقکاران استان بود.

    مدیر عامل شرکت توزیع برق با اشاره به اینکه در پی رفع قطعی های برق اکیپ های عملیاتی در حاشیه شهرها و عمق روستاها نیز تلاشی مضاعف داشتند،گفت:در دهه اخیر گیلان بارش برف های سنگین متعددی را تجربه کرده است و انباشتگی خسارت ها موجب شده است که بطور شایسته نتوانیم از خاموشی های پراکنده برق ها در زمان بارش برف جلوگیری کنیم.

    طالبی افزود:بیش از نیمی از شبکه های برق گیلان بیش از ۲۵سال عمر دارند و به همین دلیل تعویض پایه های فرسوده برق و سیم های فرسوده را در اولویت کارهای شرکت توزیع برق اسان قرار داده ایم.

    وی تاکید کرد:علاوه بر افزایش تجهیزات استان در مواجهه با بحران هایی چون برف باید مشارکت مردم نیز افزایش یابد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=11916

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *