×

نخستین جلسه رئیس رسانه ملی با شورای نظارت بر صدا و سیما

  • کد نوشته: 2739
  • ۱۳۹۵-۰۳-۲۵
  • 62 بازدید
  • ۰
  • اولین جلسه هم اندیشی اعضای شورای نظارت با دکتر عبدالعلی علی عسکری، رئیس جدید رسانه ملی در دبیرخانه این شورا برگزار شد. در این نشست که با حضور نمایندگان قوای سه گانه در شورای نظارت و دکتر علی عسکری، رئیس سازمان صدا و سیما برگزار شد پیرامون وضعیت رسانه ملی و اهداف و برنامه های پیش […]

    نخستین جلسه رئیس رسانه ملی با شورای نظارت بر صدا و سیما
  • اولین جلسه هم اندیشی اعضای شورای نظارت با دکتر عبدالعلی علی عسکری، رئیس جدید رسانه ملی در دبیرخانه این شورا برگزار شد.
    در این نشست که با حضور نمایندگان قوای سه گانه در شورای نظارت و دکتر علی عسکری، رئیس سازمان صدا و سیما برگزار شد پیرامون وضعیت رسانه ملی و اهداف و برنامه های پیش روی سازمان بحث و گفتگو شد.
    رئیس رسانه ملی در خصوص اقداماتی که تاکنون برای ایجاد آرامش و انگیزه در بین کارکنان صورت پذیرفته و همچنین برنامه های پیش رو برای تحقق فرامین مقام معظم رهبری و عملیاتی کردن دستورات، توصیه ها و راهبردهای ابلاغی ایشان تدوین و بتدریج اجرا خواهد شد گزارشی را به سمع و نظر شورا رساند.
    رئیس رسانه ملی در گزارش خود رسانه ملی را همکار و حامی سه قوه برشمرد و توفیق سه قوه را توفیق رسانه ملی دانست.
    اعضای شورای نظارت نیز سازمان صدا و سیما را یک دستگاه عظیم رسانه ای پیچیده هنری خواندند که وظیفه آن ترویج هنر انقلابی و نشان دادن سبک زندگی اسلامی – ایرانی است و رفتار آن باید امید بخش و وحدت آفرین باشد و کارآمدی نظام و دستگاه های اجرایی کشور را تصویر بکشد.
    اعضاء همچنین اعلام کردند که شورا علاقه مند است در مسیری که رهبری معظم انقلاب ترسیم نموده اند، سازمان صدا و سیما را کمک کنند و این مهم در تعامل بین سازمان صدا و سیما و شورای نظارت محقق خواهد شد.
    در ادامه جلسه مقرر شد در بازه های زمانی جلسات مشترک استمرار یابد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=2739

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *