×

نماینده لاهیجان و سیاهکل در مجلس: انتقال خون برای بیمارستان های شرق گیلان برنامه داشته باشد

  • کد نوشته: 9042
  • ۱۳۹۵-۱۰-۱۹
  • 190 بازدید
  • ۰
  • نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از عوامل مهم حفظ جان انسان در بحران، خون است، اظهار کرد: برای استان گیلان با پوشش شرق گیلان یک دستگاه اتوبوس سیار انتقال خون در نظر گرفته شده است. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از ایسنا، ذبیح الله […]

    نماینده لاهیجان و سیاهکل در مجلس:  انتقال خون برای بیمارستان های شرق گیلان برنامه داشته باشد
  • نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از عوامل مهم حفظ جان انسان در بحران، خون است، اظهار کرد: برای استان گیلان با پوشش شرق گیلان یک دستگاه اتوبوس سیار انتقال خون در نظر گرفته شده است.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از ایسنا، ذبیح الله نیکفر در اولین جلسه مشترک شورای اداری و فنی اداره کل انتقال خون استان که در فرمانداری لاهیجان برگزار شد، با بیان اینکه یکی از عوامل مهم حفظ جان انسان در بحران، خون است، اظهار کرد: برای استان گیلان با پوشش شرق گیلان یک دستگاه اتوبوس سیار انتقال خون در نظر گرفته شده است.

    نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی گفت: انتقال خون گیلان باید علاوه بر بیمارستان های جدید لاهیجان برای بیماران سیاهکل، لنگرود، رودسر، املش و آستانه اشرفیه نیز برنامه داشته داشته باشد.

    وی با بیان اینکه گیلان در حوزه سلامت باید از فرصت بدست آمده در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی استفاده بهینه کند، افزود: رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گیلانی است و سه نفر از اعضای این کمیسیون هم گیلانی هستند که می طلبد مدیرکل انتقال خون گیلان از این فرصت برای پیشبرد برنامه ها و اهداف خود استفاده کند تا اقدامات لازم برای ارتقای انتقال خون گیلان صورت گیرد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=9042

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *