×

نماینده مردم شریف لاهیجان، سیاهکل، رودبنه، دیلمان و پیرکوه در مجلس: مسئولان دولتی اقدامات اقتصادی را پشت گوش انداخته‌اند‌ ‌

  • کد نوشته: 12198
  • ۱۳۹۵-۱۲-۰۶
  • 265 بازدید
  • ۰
  • نماینده مردم شریف لاهیجان، سیاهکل، رودبنه، دیلمان و پیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان دولتی اقدامات اقتصادی را پشت گوش انداختند و تا زمانی که ما جایی مانند تحریم‌ها گیر افتادیم پی به ارزش اقتصاد مقاومتی نبردند. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» دکتر ذبیح نیکفر عصر پنجشنبه پنجم اسفند ماه در جلسه […]

    نماینده مردم شریف لاهیجان، سیاهکل، رودبنه، دیلمان و پیرکوه در مجلس:   مسئولان دولتی اقدامات اقتصادی را پشت گوش انداخته‌اند‌ ‌
  • نماینده مردم شریف لاهیجان، سیاهکل، رودبنه، دیلمان و پیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان دولتی اقدامات اقتصادی را پشت گوش انداختند و تا زمانی که ما جایی مانند تحریم‌ها گیر افتادیم پی به ارزش اقتصاد مقاومتی نبردند.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» دکتر ذبیح نیکفر عصر پنجشنبه پنجم اسفند ماه در جلسه تودیع و معارفه بخشدار مرکزی لاهیجان، اظهار داشت: اگرچه در نظام اسلامی آمار و ارقام برای ما مهم است اما ما ارزش کار را با اعتقاداتمان می‌سنجیم و این عملکرد همان مدیریت جهادی است که مدنظر مقام معظم رهبری است.

    نماینده مردم شریف لاهیجان، سیاهکل، رودبنه، دیلمان و پیرکوه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نگاه ارزشی به اعتقادت می‌تواند ما را به آنجایی برساند که مقام معظم رهبری در چند روز اخیر فرمودند که ما باید منتظر آن وعده‌های الهی باشیم.

    وی ابراز داشت: طبق فرمایشات رهبر انقلاب ما نباید با بهانه تراشی‌های واهی فرصت سوزی کنیم چرا که ولایت امر به ما می‌گوید این‌ مسئولیت‌ها فرصتی برای خدمت‌رسانی به مردم است و باید بدون توقع و فداکارانه وظیفه خود را به انجام برسانیم.

    دکتر نیکفر با اشاره به فراز دیگری از فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد مراجعات مردمی گفت: تسهیل، تسریع، تکریم و اعتمادسازی به‌عنوان چهار شاخصه مهم در اقدامات مسئولان حائز اهمیت است و باید مدنظر قرار بگیرد.

    وی افزود: مسئولان دولتی اقدامات اقتصادی را پشت گوش انداختند و تا زمانی که ما جایی مانند تحریم‌ها گیر افتادیم پی به ارزش اقتصاد مقاومتی نبردند و امسال نیز که اقدام و عمل نامیده شد باید ببینیم چقدر عمل کردیم و مردم با عملکرد ماست که به آینده نظام امیدوار می‌شوند.

    عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با نقل حدیثی از امام صادق(ع) گفت: این امام بزرگوار فرموده است شما با عمل هایتان مردم را دعوت به دین کنید ما نیز با عملکرد خودمان باید مردم را به نظام و ارزش‌های انقلاب دلگرم سازیم.

    دکتر نیکفر افزود: ما باید بدانیم که خدای میدان سیاست، خدای میدان اقتصاد، خدای میدان اجرایی با خدای میدان جنگ یکی است و همانطور که برای پیروزی بر دشمنان خودمان در قالب دفاع مقدس در جنگ ایران و عراق توکل داشتیم حالا نباید توجه خود را به این مسائل از دست بدهیم.

    نماینده مردم شریف لاهیجان، سیاهکل، رودبنه، دیلمان و پیرکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تاریخ هر ملتی هویت آن ملت است اظهار داشت: گذشته ما چیزی کم ندارد و آثار تاریخی در شهرستان لاهیجان باعث افتخار ماست و لاهیجان از نظر آثار و بناهای تاریخی بسیار غنی است.

    وی با اشاره به سالگرد انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۷ اسفند گفت: اگر از انتخابات اسفند ۹۴ درس گرفته باشیم در انتخابات آتی شورای شهر خودمان را به آب و آتش نمی‌زنیم چرا که خداوند می‌تواند در قلب‌ها تحولی ایجاد کند که همه مدیریت‌ها و پیش بینی‌های ما را بر هم بزند.

    دکتر نیکفر درباره انتخابات ریاست جمهوری پیش رو ابراز داشت: پیش از این بارها گفته‌ام و باز هم تکرار می‌کنم، پس از انتخابات هر کسی که حکمش تنفیذ شد او رئیس جمهور ماست و کسی فکر نکند که در نظام اسلامی با رفتن به صحنه‌های مختلف می‌تواند جایگاه ویژه‌ای پیدا کند.
    منبع:تسنیم

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=12198

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *