×

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس: دست‌یابی به خواسته‌های یک جامعه بدون قربانی امکان‌پذیر نمی‌شود

  • کد نوشته: 13632
  • ۱۳۹۵-۱۲-۲۷
  • 64 بازدید
  • ۰
  • نماینده مردم شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دست‌یابی به خواسته‌های یک جامعه بدون قربانی امکان‌پذیر نمی‌شود، گفت: برای تحقق و پاسداشت اهداف و ارزش‌های بزرگ و مقدس یک جامعه, جامعه به ایثارگران و جان‌نثاران مومن نیاز دارد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی افتخاری شب گذشته […]

    نماینده مردم فومن و شفت در مجلس: دست‌یابی به خواسته‌های یک جامعه بدون قربانی امکان‌پذیر نمی‌شود
  • نماینده مردم شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دست‌یابی به خواسته‌های یک جامعه بدون قربانی امکان‌پذیر نمی‌شود، گفت: برای تحقق و پاسداشت اهداف و ارزش‌های بزرگ و مقدس یک جامعه, جامعه به ایثارگران و جان‌نثاران مومن نیاز دارد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی افتخاری شب گذشته در مراسم یادمان پاسدار شهید علیرضا منعم در مسجد بادی‌اله رشت اظهار داشت: با توجه به آیات قرآن کسانی که در راه خداوند از دنیا می‌روند پاداشی عظیم در انتظارشان است.

    وی با اشاره به اینکه خداوند در مقابل جان و اموال مومنان بهشت را به آن ها وعده داده است، گفت: کسانی که در مقابله با دشمنان خدا می‌کشند و کشته می‌شوند در نظر خداوند پیروز هستند و با توجه به وعده خداوند جای آن‌ها در بهشت است.

    افتخاری با بیان اینکه دست‌یابی به خواسته‌های یک جامعه بدون قربانی امکان‌پذیر نمی‌شود، افزود: برای تحقق و پاسداشت اهداف و ارزش‌های بزرگ و مقدس یک جامعه مانند جامعه اسلامی, جامعه به ایثارگران و جان‌نثاران مومن نیاز دارد.

    نماینده مردم شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در اسلام هیچ مقامی بالاتر از مقام شهید نیست، ابراز کرد: مقام شهدا را با هیچ ترازویی نمی‌توان اندازه گیری کرد و بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری “زنده نگه‌داشتن یادو خاطره شهدا کم‌تر از شهادت نیست”.

    وی با بیان اینکه ما فقط شهید داده‌ایم و هرگز شهدا را نشناخته‌ایم، بیان کرد: عده‌ای از مقام شهدا صرفاً جهت تحقق و پیشروی خواسته‌های سیاسی خود استفاده می‌کنند که باعث این امر باعث تأسف است.

    افتخاری با اشاره به اینکه اختلاس‌هایی که شاهد آن هستیم به علت عدم وجود تعهد و ایمان میان افراد است، افزود: برای مقابله با دشمنان خارجی نیاز به سلاح و ابزار جنگی داریم اما برای مقابله با دشمنان داخلی بنا بر سخن آیت الله جوادی آملی نیاز به هیچ سلاحی نداریم و فقط باید به یک ” آه” بسنده کرد.

    نماینده مردم شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عده‌ای از اصولگرایان و اصلاح طلبان نه به دنبال اصول و نه به دنبال اصلاحات هستند، گفت: مردم ما درگیر دو گروهی شده‌اند که عده‌ای از آن‌ها تمام هستی و نیستی آرمان‌های امام خمینی(ره) و انقلاب را زیر سوال برده‌اند و صرفاً به دنبال لطمه وارد کردن به آبروی یکدیگر هستند.

    افتخاری با اشاره به اینکه دین صرفاً بازیچه کلامی بعضی از افراد است، بیان کرد: وقتی بی‌تقوایی و بی‌ایمانی در جامعه رواج پیدا کند تعهد و ایمان در میان مردم و مسئولان از بین می‌رود و دیگر تخصص به تنهایی کافی نیست لذا تخصص در کنار تعهد و ایمان به پیشرفت جامعه کمک می‌کند.
    منبع:تسنیم

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=13632

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *