×

نگاهی به بازار نقل و انتقالات در اروپا

  • کد نوشته: 3721
  • ۱۳۹۵-۰۴-۰۹
  • 82 بازدید
  • ۰
  • در حالی که تنور داغ مسابقات یورو باعث شده تا مطبوعات در هفته های اخیر به اندازه همیشه به شایعات و پنجره نقل و انتقالات بها ندهند اما تیمهای بزرگ اروپا در سکوت و با آرامش خریدهای مورد نظر خود را انجام می دهند. افزایش درآمد باشگاه های انگلیسی از حق پخش و نحوه جدید […]

    نگاهی به بازار نقل و انتقالات در اروپا
  • در حالی که تنور داغ مسابقات یورو باعث شده تا مطبوعات در هفته های اخیر به اندازه همیشه به شایعات و پنجره نقل و انتقالات بها ندهند اما تیمهای بزرگ اروپا در سکوت و با آرامش خریدهای مورد نظر خود را انجام می دهند.

    افزایش درآمد باشگاه های انگلیسی از حق پخش و نحوه جدید تقسیم حق پخش بین تیمهای لالیگا باعث شده که هیجان برای خرید ستارگان فوتبال جهان توسط باشگاه های مختلف زیاد باشد. فصل نقل و انتقالات رسمی اروپا از روز اول ژوئن آغاز می شود اما باشگاه ها فعلا قرارداد داخلی را با برخی بازیکنان بسته اند و به زودی آن را ثبت رسمی می کنند.

    در بوندسلیگا، بایرن مونیخ خیلی سریع و جدی وارد بازار نقل و انتقالات شد و برای خرید رناتو سانچز وهوملس ۷۳ میلیون یورو هزینه کرد هر چند که با توجه به عملکرد بازیکن پرتغالی احتمال دارد که قیمت وی ۴۰ میلیون یورو افزایش یابد. تیم آلمانی با حضور آنجلوتی روی نیمکت از حریفان سبقت گرفت و ترجیح داد که بدون در نظر گرفتن عملکرد بازیکنان در یورو ترکیب خود را تقویت کند.

    1467182833_213901_1467184483_sumario_normal

    دورتموند هم تابستان شلوغی داشته است. این تیم شش بازیکن را با قیمتی در حدود ۶۳ میلیون یورو خرید.میکل مرینو و مارک بارترا از اسپانیا خریده شدند، رافائل گوئریرو، سباستین رود و ستارگان آینده دار مثل امره مور و دمبله دیگر تازه واردهای وستفالن هستند. اما فروش هوملس و گوندوگان با قیمت ۶۵ میلیون یورو باعث شده که تراز مالی آنها مثبت باشد. مخیتاریان و اوبامیانگ دیگر بازیکنانی هستند که شانس جدا شدنشان در این تابستان زیاد است.

    1467182833_213901_1467185792_sumario_normal

    لیگ انگلیس پرتحرک ترین لیگ فصل نقل و انتقالات بود. لیورپول، آرسنال و یونایتد حداقل یک بازیکن با قیمتی بیش از ۳۰ میلیون خریده اند و انتظار می رود چلسی و سیتی به زودی ستاره های گرانقیمت بخرند.لیورپول دیروز خرید سادیو مانه را با ۴۱ میلیون یورو از ساوتهمپتون رسمی کرد. این سومین خرید تابستانی سرخ هاست. کلوپ پیش از این ماتیپ را به عنوان بازیکن آزاد و لوریس کاریوس، دروازه بان آلمانی را با شش میلیون یورو خریده بود. آرسنال خرید گرانیت ژاکا که یوروی بی نظیری را داشت با ۴۵ میلیون یورو رسمی کرد.منچستریونایتد با مورینیو اریک بایی را با مبلغ ۴۵ میلیون یورو به  خدمت گرفت.ایبراهیموویچهم به عنوان بازیکن آزاد راهی اولدترافورد می شود. سیتی هم با گواردیولا ۲۷ میلیون یورو برای خرید گوندوگان هزینه کرد. نولیتو هم در آینده ای نزدیک با ۱۸ میلیون یورو وارد استادیوم اتحاد خواهد شد. چلسی هم در پایان یورو با حمایت مربی خود چند تن از ستارگان تیم ملی ایتالیا را به خدمت خواهد گرفت.بتشوایی، ستاره بلژیکی هم به زودی با ۴۰ میلیون یورو به تیم کونته ملحق می شود.

    1467182833_213901_1467184996_sumario_normal

    مهمترین خرید لالیگا، نیکو گایتان بود که با ۲۵ میلیون یورو از بنفیکا به اتلتیکو پیوست. سیمئونه بالاخره به آرزویش رسید و بازیکن آرژانتینی را خرید. ورسالیکو هم احتمالا به زودی به روخی بلانکوها ملحق خواهد شد.رئال فقط موراتا، مهاجم سابق خود را با پرداخت ۳۰ میلیون یورو از یوونتوس برگردانده است. بارسلونا هم به احتمال فراوان دنیس سوارز که امسال در ویارئال بازی کرد را باز می گرداند.

    در ایتالیا فعلا یوونتوس سر و صدا به پا کرده است. تورینی ها برای خرید پیانیچ از رم ۳۲ میلیون یورو هزینه کردند، دنی آلوس را به عنوان بازیکن آزاد خریدند و برای به خدمت گرفتن لمینا ۱۰ میلیون یورو هزینه کردند. فروش احتمالی پوگبا به رئال مادرید می تواند جیب آنها را برای خرید ستارگانی مثل ماسکرانو پر کند.

    1467182833_213901_1467185930_sumario_normal

    در لیگ فرانسه هم پاریسن ژرمن سردمدار خریدها خواهد بود. آنها که بالاخره استخدام اونای امری را به صورت رسمی تائید کردند به دنبال جایگزین برای ایبراهیموویچ هستند. کریچوویاک از سویا اولین خرید این تیم خواهد بود.

    منبع: وبسایت رسمی برنامه ۹۰

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=3721

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *