×

هیات فوتبال تهران در قرق آبی ها

  • کد نوشته: 3964
  • ۱۳۹۵-۰۴-۱۳
  • 205 بازدید
  • ۰
  • در میان بازیکنان استقلال محمدحسین کنعانی و وریا غفوری هم حضور داشتند که حرف و حدیث های متعددی در مورد بستن قرارداد آنها به وجود آمده بود. در مورد غفوری دیروز این شایعه مطرح شد که به جای رامین رضاییان به پرسپولیس خواهد رفت که خود این بازیکن این خبر را تکذیب کرد. اما در […]

    هیات فوتبال تهران در قرق آبی ها
  • در میان بازیکنان استقلال محمدحسین کنعانی و وریا غفوری هم حضور داشتند که حرف و حدیث های متعددی در مورد بستن قرارداد آنها به وجود آمده بود.

    در مورد غفوری دیروز این شایعه مطرح شد که به جای رامین رضاییان به پرسپولیس خواهد رفت که خود این بازیکن این خبر را تکذیب کرد.

    اما در مورد مدافع ملی پوش این تیم، پرسپولیسی ها چند روز قبل از کنعانی زادگان شکایت کردند و ادعا داشتند او بازیکن این تیم است ولی منصوریان در واکنش به این موضوع گفت: او بازیکن ماست. بنده ساعت ۱۱ از سازمان لیگ استعلام گرفتم و گفتند کنعانی زادگان بازیکن آزاد است و ساعت ۱۲:۳۰ قراردادش را بستیم. هیچ مشکلی هم وجود ندارد.

    تصاویر ثبت قرارداد مهدی رحمتی، امید ابراهیمی، محمدحسین کنعانی، علی قربانی، آرش  افشین، بهنام برزای، میثم مجیدی، فرشید اسماعیلی، کاوه رضایی، یعقوب کریمی، وریا غفوری، بختیار رحمانی، هرایر مگویان، فرشید باقری و میلاد زکی پور را در ادامه مشاهده می کنید:

     

     

    1 (1) 2 (1) 3 4 5 6 7 (1) 8 9 10 16 17 18 19 20 22 23 14

     منبع: وبسایت رسمی برنامه ۹۰

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=3964

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *