×

ورزشکار گیلانی مقام نخست مسابقات تیراندازی با کمان را کسب کرد

  • کد نوشته: 12066
  • ۱۳۹۵-۱۲-۰۵
  • 114 بازدید
  • ۰
  • ورزشکار گیلانی مقام نخست مسابقات تیراندازی با کمان را کسب کرد یک ورزشکار گیلانی موفق شد مقام نخست مسابقات تیراندازی با کمان بانوان کشور را کسب کند. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم »،مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان گفت: در جریان مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی بانوان کشور که […]

    ورزشکار گیلانی مقام نخست مسابقات تیراندازی با کمان را کسب کرد
  • ورزشکار گیلانی مقام نخست مسابقات تیراندازی با کمان را کسب کرد
    یک ورزشکار گیلانی موفق شد مقام نخست مسابقات تیراندازی با کمان بانوان کشور را کسب کند.
    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم »،مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان گفت: در جریان مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی بانوان کشور که در تهران برگزار شد، عصمت اشکانی از گیلان موفق شد عنوان نخست را به خود اختصاص دهد.

    سعید علیپور افزود: در جریان این رقابت ها ، عصمت اشکانی از استان گیلان در رشته ریکرو و در فاصله ۷۰ متر در این دوره از مسابقات حضور یافت و به مصاف حریفان خود رفت .

    وی اظهار کرد: این ورزشکار شایسته گیلانی در این بخش با حریفان خود به رقابت پرداخت و با اقتدار توانست عنوان قهرمانی مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی بانوان کشور را در رشته ریکرو کسب کند.
    وی ادامه داد: در رقابت های تیراندازی با کمان قهرمانی بانوان کشور ، ۳۶ ورزشکار برتر این رشته ورزشی از استان های مختلف کشور حضور داشتند که در مجموعه ورزشی آزادی تهران با هم به رقابت پرداختند.

    در استان گیلان حدود ۵۰ ورزشکار به صورت سازمان یافته در رشته ورزشی تیر و کمان ، در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=12066

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *