×

وزیر کشور :نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از هرگونه فعالیت تبلیغاتی خودداری کنند

  • کد نوشته: 12602
  • ۱۳۹۵-۱۲-۱۴
  • 160 بازدید
  • ۰
  • وزیر کشور پس از افتتاح ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران افرادی که از هم اینک اعلام کرده اند نامزد انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری هستند از هر گونه فعالیت تبلیغاتی در عرصه عمومی خودداری کنند که در صورت مشاهده، با آنان برخورد خواهد شد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از […]

    وزیر کشور :نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از هرگونه فعالیت تبلیغاتی خودداری کنند
  • وزیر کشور پس از افتتاح ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران افرادی که از هم اینک اعلام کرده اند نامزد انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری هستند از هر گونه فعالیت تبلیغاتی در عرصه عمومی خودداری کنند که در صورت مشاهده، با آنان برخورد خواهد شد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت ، همه اقدامات قانونی برای برگزاری انتخابات انجام شده و در حال حاضر نام نویسی از داوطلبان انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حال انجام است که تا عصر امروز ۲۶۹ نفر در این انتخابات نام نویسی کرده اند.

    ۳۰ اسفندماه زمان نام نویسی داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا است.

    کسانی که قصد داوطلبی در انتخابات شوراهای اسلامی را دارند از هم اکنون برای دریافت گواهی عدم سوء پیشینه اقدام کنند که در این زمینه هماهنگی های لازم با دستگاه های مرتبط انجام شده است.

    اگر حضور افرادی که اعلام نامزدی کرده اند در برنامه ها صدا و سیما در چارچوب وظایف اداری و مسوولیت آن‌ ها باشد بلامانع است اما اگر تبلیغات باشد مدیران صد ا و سیما باید مانع آن شوند.

    در خصوص اقدامات جاری صدا و سیما نیز من جلسه ای با مدیران صدا و سیما داشتم و تاکید کردم که انتخابات یک موضوع ملی است و صدا و سیما نباید به گونه ای رفتار کند که شائبه طرفداری از نامزدی خاص در میان مردم ایجاد شود.

    شاید در بخشی از حوزه های انتخابیه برای انتخابات شوراهای اسلامی ، انتخابات را به صورت صد درصد الکترونیکی برگزار کنیم.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=12602

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *