×

پیام تسلیت شاخه جوانان بنیاد امید ایرانیان استان گیلان به مناسبت ماه محرم

  • کد نوشته: 6597
  • ۱۳۹۵-۰۷-۱۸
  • 91 بازدید
  • ۰
  • ماه محرم زیباترین جلوه عشق و ایثار و دین محوری فرا می رسد و مسلمانان با چشمانی اشکبار در سوگ سرور و سالار شهیدان، بار دیگر درس صبر، تعهد و آزادگی را در مکتب انسان سازی عاشورا مرور می کنند. هر روز این ماه، فرصت بی نظیری برای تفکر در ماهیت قیامی است که بقای […]

    پیام تسلیت شاخه جوانان بنیاد امید ایرانیان استان گیلان به مناسبت ماه محرم
  • ماه محرم زیباترین جلوه عشق و ایثار و دین محوری فرا می رسد و مسلمانان با چشمانی اشکبار در سوگ سرور و سالار شهیدان، بار دیگر درس صبر، تعهد و آزادگی را در مکتب انسان سازی عاشورا مرور می کنند. هر روز این ماه، فرصت بی نظیری برای تفکر در ماهیت قیامی است که بقای دین مبین اسلام را تضمین کرده وکامل ترین نمونه تقابل کفر و ایمان و مبارزه حق، علیه باطل است. بدون شک امروزه ایستادگی آزادیخواهان جهان برابر نظام سلطه و قدرت های استکباری تنها به مدد تاسی از فرهنگ عاشورایی قوت گرفته است.

    واقعه عاشورا یک رویداد ساده در بستر تاریخ نیست، بلکه برای تمام انسان های آزاده دانشگاهی است که ذلت‌ گریزی، ستم‌ ستیزی و حمایت از دین و پایبندی به آداب و اصول اخلاقی را در تاثیرگذار ترین شکل ممکن تدریس می کند. برای دشمنان دین نیز صحنه عبرتی است که آنان را به رهایی از اسارت و بندگی نفس فرا می خواند.
    اعضای استان گیلان بنیاد امید ایرانیان نیز امسال مراسم سوگواری محرم را همچون هم استانی های خود با حضور گسترده و با شکوه تر از سال های گذشته برگزار خواهند کرد و همچون همه مسلمانان با بر پایی شایسته مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان ضمن ترویج فرهنگ عاشورایی در تمامی نقاط استان گیلان ، نمونه های ارزشمندی از آداب و رسوم اقوام مختلف ایرانی و گیلانی را درعرض ارادت به حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به تصویر می کشند.

    در پایان ابتدا فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین( ع) و یاران وفادارش را به همه دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام به ویژه مردم فهیم و ولایتمدار گیلان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند منان عزت و سربلندی مسلمانان ایران و جهان را مسئلت می نمایم.

    شاخه جوانان بنیاد امید ایرانیان در گیلان

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=6597

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *